• Ad
  • פולקסווגן חשפה את ID 6 לשוק הסיני

    ID.6 הוא כלי הרכב הגדול ביותר, עד כה, שפולקסווגן בנתה על בסיס הפלטפורמה החשמלית הטהורה שלה, MEB. זה גם הכלי החשמלי הראשון של המותג שמציע 7 מקומות ישיבה, וכל אחת משתי השותפות הסיניות של פולקסווגן תבנה גרסת מרכב שונה שלו.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לקראת תערוכת המכוניות הבינלאומית של שנחאי, שתיפתח השבוע, חשפה פולקסווגן את ID.6 – הקרוסאובר החשמלי הטהור הראשון של פולקסווגן שמציע שבעה מקומות ישיבה ומיועד למכירה בלעדית בשוק הסיני. אחרי אחיו הצנוע יותר, ID.4, שהושק בשנה שעברה באירופה ונשלח כבר לארה"ב, ID.6 הוא גרסה ארוכה וגדולה יותר, עם שבעה מושבים כאמור, וגם הוא מבוסס על פלטפורמת MEB המודולרית הייעודית לרכב חשמלי.

     

     

    ID.6 הוא כלי הרכב הגדול ביותר שפולקסווגן בנתה עד כה על בסיס הפלטפורמה הזאת, והוא ייוצר בסין בשתי גרסאות שונות – כל אחת על-ידי שותפה מקומית אחרת של קבוצת פולקסווגן. גרסה אחת – X – שמתאפיינת בתצורה יותר קרבית, תיבנה על-ידי SAIC – יצרנית הרכב הגדולה בסין, ואילו גרסת ה'קופה', Crozz, תיבנה על-ידי יצרנית הרכב FAW.

    שתי הגרסאות זהות מבחינה מכאנית, ויוצעו עם סוללה בסיסית עם תכולת אנרגיה של 58 קילוואט שעה, או עם סוללה מוגדלת עם תכולת אנרגיה של 77 קילוואט שעה. בהתאמה, הסוללה הקטנה תספק טווח נסיעה של 436 קילומטרים (לפי התקן הסיני NEDC הפחות מחמיר) והגדולה תספק טווח של 588 קילומטרים.

     

     

    המכוניות יוצעו עם שלוש רמות הספק: 177 כוחות סוס בגרסה הבסיסית, 201 כוחות סוס בגרסה החזקה – בשתיהן מניע מנוע בודד את הסרן האחורי, ו-301 כוחות סוס לגרסת ההנעה הכפולה שבה מותקנים שני מנועים – אחד מלפנים ואחד מאחור. גרסת ההנעה הכפולה תוצע רק עם הסוללה הגדולה יותר, והיא תזנק מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.6 שניות. אורכו של ID.6 ארוך בכ-30 סנטימטרים מ-ID.4 (487.6 סנטימטרים), ואורך בסיס הגלגלים שלו גדול במיוחד: 296.5 סנטימטרים. הגובה: 168 סנטימטרים. הכלים מתגלגלים על חישוקים בגודל 19 עד 21 אינטש, ושוקלים כ-2.28 טונות.

    מול הנהג בנו מהנדסי פולקסווגן סביבה נטולת כפתורים לחלוטין, ואת כל הפונקציות ייאלצו הנהג ומי שיושב לצידו להפעיל באמצעות מסך מגע ברוחב של 12 אינטש. ID.6 תציע כאופציה מערכת תצוגה עילית מסוג "מציאות רבודה" (AR) שתוקרן על השמשה הקדמית, ומותר להניח שמדובר בגרסה מופשטת ומצומצמת של זאת שאאודי חשפה בשבוע שעבר עם Q4 E-Tron.

     

     

    סין היא השוק הגדול ביותר של המותג פולקסווגן בעולם ואחד השווקים המובילים במכירת רכב חשמלי. אנשי פולקסווגן מקווים להציב את ID.6 בראש טבלת המכירות בסין, אלא שלמרבה הצער אין להם כוונה לייצא אות משם בשלב זה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.