• Ad
  • הסדאן הגדולה והיקרה בהיצע של פולקסווגן מוצעת בישראל באפיק היבוא המקביל על ידי חברת גזפרו. בשלב ראשון מוצעים מנועי דיזל ובנזין, ובקרוב תגיע גרסת פלאג אין. במקביל יוצע גם T ROC קבריולה האופנתי.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אפיק היבוא המקביל תופס תאוצה בשנים האחרונות, ולמרות שיבואניות מקבילות לא מהוות איום גדול על היבואניות הרשמיות הן מיבאות ככל הנראה ארצה כ-10,000 מתוך כרבע מיליון מכוניות שנמכרות בארץ מידי שנה.

    יבואניות מקבילות מתאמצות לבלוט באמצעות יבוא דגמים שלא מיובאים על ידי היבואניות הרשמיות מסיבות שונות, בעיקר של כדאיות כלכלית. כך, למשל, פורחים לאחרונה דגמים כמו פולקסווגן אטלס, פורד F150 ופורד מוסטאנג. לפעמים מאלץ היבוא המקביל את היבואניות הרשמיות לייבא דגמים שלא נמצאו קודם לכן בסדר העדיפויות שלהן, כפי שקרה למשל עם השיווק הרשמי של טויוטה היילנדר.

     

     

    חברת 'גזפרו', אשר מוכרת בארץ בזכות פעילותה בעבר בתחום הסבת כלי רכב לשימוש בגז טבעי, גילתה כבר לפני מספר שנים שממשלת ישראל פספסה את חלון ההזדמנויות ולא קידמה את האפשרות הזאת, ולכן החליטה להתפתח לכיוונים נוספים כמו ליסינג תפעולי ולאחר מכן גם ליבוא מקביל. גזפרו מחזיקה כרגע באופציות ליבוא דגמים של 14 יצרניות רכב שונות, ובין השאר מייבאת דגמי טויוטה (קורולה, C-HR), פורד (F150, מוסטאנג) ומרצדס.

    כעת החלה גזפרו לשווק את פולקסווגן ארטאון (Arteon) – מכונית הדגל של פולקסוגן אשר החליפה בשנת 2017 את פאסאט CC. זה דגם הסדאן הבכיר והיקר בהיצע של פולקסווגן במדינות המערב, אבל יבואנית פולקסווגן הרשמית – בעצה אחת עם יצרנית הרכב שהיא מייצגת, החליטה שלא להשקיע בשיווק של דגם זה בישראל. גזפרו, לעומתה, זקוקה לדגמים שימשכו אליה קהל ולכן החליטה לייבא את ארטאון מאירופה, עם מבחר מרשים של גרסאות הנעה ובראשן גרסאות דיזל (מהלך הגיוני לנוכח צניחה דרמטית בביקוש למנועי דיזל באירופה). מנוע הדיזל בנפח 2.0 ליטר מציע הספקים של 150 ו-200 כוחות סוס, והגרסה החזקה שלו מוצעת רק ברמת הגימור הספורטיבית R Line, עם אופציה להנעה כפולה. בנוסף מוצעת גרסת הבנזין החזקה עם מנוע בנפח 2.0 ליטר טורבו שמספק 280 כוחות סוס ומניע את ארבעת הגלגלים. 


    כל הגרסאות מוצעות ברמת אבזור גבוהה עם מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות (בלימה, תיקון סטיה ובקרת שיוט אדפטיבית), גג שמש פנורמי, חימום למושבים הקדמיים, ריפודי עור/אלקנטרה ותאורת LED בחזית. המחירים יתחילו בין 250-299 אלף ש"ח לדגם דיזל הבסיסי, 320-340 אלף ש"ח לדיזל החזק ו-353 אלף ש"ח לדגם הבנזין הבכיר.

    בחודש יוני הקרוב צפויה להגיע הגרסה ההיברידית-נטענת שתהיה בעלת פוטנציאל המכירות הגדול ביותר, בטח לאור ההצלחה של גרסאות כאלו בקרב המתחרות בקבוצת הסדאן-יוקרה. לגרסת הפלאג אין של יש מנוע בנפח 1.4 ליטר טורבו ומנוע חשמלי, ושניהם מספקים יחד 218 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ. מחירה של גרסה זאת 299 אלף ש"ח.

     


    לצד ארטאון עמד בהשקה אורח נוסף: פולקסווגן T ROC קבריו, ששיווקו מתחיל בימים אלה במחיר של 257 אלף ש"ח (מנוע 1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס) לאחר שמשלוח ראשון של T ROC סגור כבר נמכר בישראל בחודשים האחרונים. באופן מעניין, בגזפרו מציעים לרוכשי דגמי פולקסווגן אחריות של 4 שנים, עם שירות מלא במוסכי צ'מפיון מוטורס כמתבקש מחוק שירותי הרכב.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פולקסווגן ארטאון מגיעה ארצה ביבוא מקביל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.