• Ad
  • פולסטאר 2: רק יצאה וכבר נקראת לתיקון
    פולסטאר קראה לתיקון למכוניות מדגם '2' בגלל השתחררות אפשרית של מסב במתלה הקדמי. לנהג לא תהיה כל התראה לפני שיאבד את יכולת השליטה ברכב
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פולסטאר מבית וולוו-ג'ילי קראה לתיקון של מכוניות מדגם פולסטאר 2 החשמלית במדינות שונות ברחבי העולם, וזאת בגלל האפשרות שמסב שמותקן במתלה הקדמי שמאלי של הרכב עלול להתנתק ממקומו, וכפי שזה מנוסח בעדינות בהנחיית ה"ריקול": "זה יכול להשפיע על יכולת התמרון של הרכב וליצור סיכון לתאונה".

     

    פולסטאר נכנסת בתעשיית הרכב

     

    בעלי פולסטאר 2 הרלבנטיים אמורים לקבל על כך הודעה מיצרנית הרכב או מן המשווקים שלו, והם גם יכולים לבדוק בעצמם אם הרכב שלהם כלול בקריאה הזאת לתיקון. במקרה שמדובר בקריאה רלבנטית נדרש בעל הרכב ליצור קשר מיידי עם מוסך מורשה של וולוו ולהכניס את הרכב לבדיקה ותיקון.

    פולסטאר 2 מבוססת על הפלטפורמה המודולרית של ג'ילי (CMA), שעליה בנויות בין השאר וולוו XC40 ורוב דגמי 'לינק אנד קו', ויחד איתן היא מיוצרת בסין ומיוצאת משם לרחבי העולם וגם לישראל.

     

     

    פולסטאר 2: רק יצאה וכבר נקראת לתיקון

     

    מעניין לציין שהקריאה לתיקון תקלת היצור הזאת הופצה בארה"ב כבר באמצע חודש יולי ובאוסטרליה בתחילת החודש שעבר, אבל באירופה היא פורסמה רק השבוע. בארה"ב ובאוסטרליה קבעה היצרנית ש"עקב פגם בייצור ייתכן שהמסב הכדורי במתלה הקדמי-שמאלי הוצמד באופן שגוי. זה עלול לגרום לאובדן שליטה ברכב. אובדן שליטה ברכב מגביר את הסיכון לתאונה הגורמת לפציעות חמורות או למוות ליושבי הרכב ו/או משתמשי דרך אחרים".

    כתוצאה של תקלת הייצור קיים סיכון שזרוע הבקרה תתנתק מן המתלה בזמן שהרכב בתנועה, אבל הגרוע מכל זה שלנהג לא תהיה כל התרעה לפני שהבעיה תשפיע על ההיגוי וזה מגדיל שבעתיים את הסיכון לתאונה.
    במאגר המידע של משרד התחבורה אין דיווח על קריאה לתיקון כזאת אבל לבעלי הרכב מומלץ לבדוק את הנושא עם היבואנית.

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פולסטאר 2: רק יצאה וכבר נקראת לתיקון

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.