• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    תקלה באאודי מספר 1 העניקה את ההובלה לפורשה מספר 20. אבל בלה מאן, כמו בלה מאן, שום דבר לא מסתיים עד שהוא נגמר

    צירוף מקרים מוזר גרם לכך שכמה מן ההתרחשויות החשובות ביותר במהלך היום בלה מאן קרו סביב השעות העגולות.

    סביב השעה 05:00 (שעון צרפת) גרמה תקלת חשמל לפרישתה של המכונית שהובילה את המירוץ מתחילתו ועד לאותו רגע, מכונית מספר 7 של טויוטה.

    כשעה לאחר מכן עקפה אאודי מספר 1, אותה מכונית שנבנתה מחדש לאחר שהתרסקה ביום רביעי שעבר, את פורשה מספר 20 ונטלה את המקום השלישי.

    כשעה לאחר מכן, במהלך הפסקת תדלוק מתוכננת, התגלתה בעיה במגדש הטורבו של מכונית מספר 2 של אאודי, אשר הובילה את המירוץ לאחר התקלה בטויוטה מספר 7. החלפת המגדש ארכה מספיק זמן כדי שפורשה 20 ואאודי 2 יעקפו אותה. לאחר חזרתה של מספר 2 למסלול הצליחה אאודי 1 לעקוף ולהתייצב בראש החבורה, כשאחריה פורשה 20, אאודי 2, טויוטה 08 ופורשה 14.

    סביב השעה 11:00 התגלתה בעיה באאודי 1 המובילה, היא נעצרה לרגע על המסלול והמשיכה לפיטס כשהיא אפופה בעשן שחור, שם תודלקה תדלוק חטוף, ככל הנראה כדי לאפשר לצוות הטכני להתארגן על פתרון לבעיה, ויצאה מיד למסלול להקפה איטית.
    כעבור הקפה אחת שבה מספר 1 לפיטס, וגם בה הוחלף מגדש הטורבו. במהלך תיקון זה עקפה פורשה מספר 20 והתייצבה בראש, ושאר המתמודדות צמצמו את פערי ההובלה שלה. אנשי אאודי אומרים שאמנם מדובר בבעיה במגדש הטורבו, "אבל לא בדיוק באותה בעיה". בנוסף, הם מוסיפים בציניות: "הפעם לקח לנו פחות זמן להחליף את המגדש…"

    זאת הפעם הראשונה מאז חזרתה של פורשה ללה מאן שבה היא לוקחת את ההובלה, וזאת כמובן הפתעה דרמטית מבחינתה.
    עם זאת, הניסיון בלה מאן מלמד שהכל עוד יכול לקרות, עד לרגע האחרון ממש. נכון לשעה 12:00 (שעון צרפת) סדר ההובלה הוא פורשה 20, אאודי 2, אאודי 1, טויוטה 8 ופורשה 14.

    נכון לעכשיו מתמקדת הדרמה במאבק צמוד מאין כמותו בין פורשה מספר 20, שבה נוהג כעת ברנהארד, לבין אאודי מספר 2 שבידיו של לוטרר. הפער בין המכוניות קטן מדקה אחת, אבל לפורשה יידרשו 3 עצירות תדלוק שאורכות כדקה, ואילו לאאודי תידרשנה רק שתיים. בפורשה מנסים לחסוך בדלק, וכך אולי גם לחסוך עצירת תדלוק אחת, אולם המשמעות היא שהם מאבדים כחמש שניות בכל הקפה, כך שהמירוץ צמוד לחלוטין.

    שלוש שעות לסיום המירוץ המפרך הרבה דברים עוד יכולים לקרות וכנראה גם יקרו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    עדכון צהריים: פורשה חוגגת, אאודי נלחמת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.