• Ad
  • סקודה קודיאק דור שני ייחשף בשבוע הבא. עד אז נסתפק בהצצה מאוירת
    רגע לפני ההשקה האינטרנטית העולמית של קודיאק החדש חשפה סקודה איורים שמתארים את השינויים העיצוביים שאמורים להיות עיקר השדרוג של הדגם. היצע המנועים ימשיך לכלול דיזל בנפח 2.0 ליטר וככל הנראה גם גרסה היברידית-נטענת חדשה ומיותרת
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ביום רביעי הבא, 4 באוקטובר, תחשוף סקודה בהשקה אינטרנטית גלובלית את הדור השני של הדגם החשוב ביותר שלה מבחינת הכנסות ורווחים: קודיאק. הקרוסאובר הגדול של החברה, זה שאיתו היא נכנסה בעוצמה אל הקטגוריה הפופולרית ביותר בעולם כיום (אחרי יאטי כמובן, עבור מי שמתעקש), עוצב מחדש עם חזית מפוסלת יותר, קשתות גלגלים מודגשות ומרובעות ופנסי LED מטריקס מן הדור השני.

     

    סקודה קודיאק דור שני ייחשף בשבוע הבא. עד אז נסתפק בהצצה מאוירת

     

    הדור השני של קודיאק יתגלגל ברמות הכניסה שלו על גלגלים קטנים, יחסית, בקוטר 17 אינטש אבל גרסאות יקרות שלו מקבלות גלגלי 20 אינטש עצומים, וגם החזית האחורית שלו עוצבה מחדש, במיוחד באמצעות ניפוח והדגשת הפגוש האחורי.

    בסקודה מודעים כמובן לאפשרות שהדור השני יהיה גם הדור האחרון של קרוסאובר גדול עם מנוע בעירה שיישא את שם המותג, ולכן הם מוגבלים יחסית בהיקף ההשקעה האפשרית בחידוש הדגם. הדגשים שלהם – לדבריהם – הם על הדגשת השימושיות של הכלי ושיפור היעילות האווירודינמית שלו.

    במסגרת השיפורים העיצוביים שיוצרים דרמה בלי לנפח את העלויות בולטת מה שהצ'כים מכנים "גולת כותרת ויזואלית": חיפוי (בתוספת תשלום) לקורות האחוריות של הכלי ("קורות D") עם גימור Dark Chrome שנועד לעשות רושם. פיצ'ר נוסף שמשפר את הראות ואת הנראות אבל גם עלול להעלות את תעריפי הביטוח הוא "דור שני של פנסי TOP LED Matrix" אשר מופיעים בפעם הראשונה על דגם של סקודה.

    כמובן שמה שלא השתנה זאת ההתבססות של קודיאק, כמו כל הדגמים הלא חשמליים של סקודה בימינו, על אחת הגרסאות של פלטפורמת MQB המודולרית של קבוצת פולקסווגן, וכרגיל הוא יוצע בשתי תצורות ישיבה: 5 מושבים ו-7 מושבים. הדגם המחודש ארוך יותר בכ-6 סנטימטרים מן הדגם היוצא, ואורכו 475.8 סנטימטרים.

     

    סקודה קודיאק דור שני ייחשף בשבוע הבא. עד אז נסתפק בהצצה מאוירת

     

    היצע המנועים כולל לא רק מנועי בנזין – בראשם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר שמחובר למערכת היברידית קלה ומנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שיניע את גרסת ההנעה הכפולה, אלא גם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר למרות שאלה די הפכו להיות מוקצים מחמת הזיהום באירופה הקלאסית.

    הגרסה המיותרת ביותר עבור האנושות, אבל החשובה ביותר לצורך התאמה לדרישות זיהום האוויר המגוחכות שנהוגות כרגע באירופה תהיה גרסה היברידית-נטענת עם סוללה גדולה יחסית (25.7 קילוואט-שעה) שאמורה לספק טווח נסיעה חשמלי של כ-100 קילומטרים אחרי טעינה מלאה. זאת תונע באמצעות מנוע הטורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר. בישראל, למרבה המזל, אין עוד הטבת מס לשיטת ההנעה העקומה הזאת ולכן צריך לקוות שגרסה זאת תיחסך מאיתנו.

     

    סקודה קודיאק דור שני ייחשף בשבוע הבא. עד אז נסתפק בהצצה מאוירת

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סקודה קודיאק דור שני ייחשף בשבוע הבא. עד אז נסתפק בהצצה מאוירת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.