• Ad
  • 'סייברטראק' - הטנדר החשמלי הראשון של טסלה - ירד מפס הייצור
    טסלה מפרסמת, בטוויטר כמובן, שה'סייברטראק' הראשון ירד מקו ההרכבה במפעל החדש של החברה בטקסס. זה קורה כמעט שנתיים לאחר המועד המקורי עליו הוצהר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לא ברור אם 'טוויטר' תשרוד לאורך זמן אבל נכון להיום זאת עדיין דרך הפרסום המועדפת אל הבעלים שלה, אילון מאסק, ושם פרסמה אתמול (שבת) טסלה ציוץ שבו נראים עשרות מעובדי מפעל הייצור של החברה – Giga Texas באוסטין טקסס – כשהם חבושים בקסדות, עוטים אפודים זוהרים, ומסוככים בגופם על הטנדר החשמלי הראשון שנושא את הסמל של יצרנית הרכב החשמלי האמריקנית.

     

    'סייברטראק' - הטנדר החשמלי הראשון של טסלה - ירד מפס הייצור

     

    הכיתוב מעל התמונה: "הסייברטראק הראשון שנבנה בגיגה טקסס!", והוא מעוטר באימוג'י חובש כובע בוקרים. אילון מאסק צייץ מחדש את הפוסט.

    אפשר לומר מה שרוצים על טנדרים ("משאיות" באמריקנית) בכלל, ובפרט על הטנדר של טסלה, אבל לכל הפחות מדובר ביצירה "לא קונבנציונלית" מבחינת העיצוב שלה. כאשר לפני 4 שנים נחשף לראשונה אב הטיפוס הראשון של הטנדר המשונה הזה, שנשא שם לא פחות חריג, הוצמד אליו מועד משוער לתחילת ייצור: סוף שנת 2021.

    לזכות טסלה צריך לומר שמאסק הזהיר מספר פעמים שהייצור יתחיל לאט ובמספרים קטנים יותר מאשר כלי הרכב האחרים של החברה, ובל נשכח שבין לבין הייתה כאן גם מגפת קורונה ושמאסק טוען שלא מדובר בכלי רכב שגרתי מבחינת האופן שבו הוא מיוצר.

     

     

    בכנס משקיעים שנערך באפריל השנה אמר מאסק שטסלה תקיים "ברבעון השלישי של 2023" אירוע לציון משלוחים ראשונים של סייברטראק ללקוחות, והוסיף ש"לוקח זמן להניע קו ייצור, וזה באמת מוצר קיצוני מאוד".

    במקור הוצמד לגרסה הבסיסית של הרכב הזה, עם מנוע בודד, תג מחיר של 40,000 דולר והגרסה היקרה ביותר, עם שלושה מנועים, אמורה הייתה לעלות כ-70,000 דולר. מאז זרם הרבה חשמל בחוטים, טסלה הסתירה את המחירים ועדיין לא פרסמה מחדש מחירים רשמיים, ופורד הקדימה את טסלה לשוק האמריקני עם F-150 לייטנינג החשמלי – טנדר שנראה כמו… טנדר.

    החדשות הטובות, כרגע, הן שסוף סוף זה קורה והמפעל של טסלה בטקסס מתחיל – כך לפי הציוץ והתמונה – לייצר את הסייברטראק. החדשות המבלבלות הן שייצור סדרתי ממשי של הטנדר יתחיל אי שם במהלך השנה הבאה.
    ככל שידוע, ייצור מרכב הנירוסטה הייחודי של סייברטראק דורש שיטות ייצור לא קונבנציונליות ולא פשוטות שלא מיושמות בדרך כלל ביצור רכב, אבל חלק מן העיכוב עשוי לנבוע דווקא מעיכובים שהחברה נתקלה בהם של אספקת תאי הסוללה החדשים שנקראים 4680.

     

    'סייברטראק' - הטנדר החשמלי הראשון של טסלה - ירד מפס הייצור

     

    אוהדי טסלה, ומי שחפצים בסייברטראק נדרשים לעוד כמה חודשי סבלנות: מאד סביר שמאות הטנדרים הראשונים יופקדו בידי עובדי החברה ומקורביה לא בגלל פרוטקציוניזם אלא כדי להוסיף שכבת בקרת איכות שתאפשר לזהות תקלות ובעיות אפשרויות לפני הרחבת היקף הייצור הסדרתי.

    כך או אחרת, סייברטראק לא רק מרחיב את מגוון הדגמים המאוד מצומצם של טסלה – הוא גם מעניק לה גישה אל אחד הפלחים הרווחיים ביותר בשוק הרכב האמריקני.

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.