• Ad
  • סיטרואן C4 קקטוס מלפנים
    יבואנית סיטרואן תחל בקרוב בשיווק C4 קקטוס, הקרוס אובר החדש, במחיר אטרקטיבי של 90,000 שקלים עבור הגרסה הידנית. בינתיים המכונית לא מיוצרת עם תיבה אוטומטית קונבנציונלית, אלא רק רובוטית בעלת מצמד בודד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן מתכננת לרכב על הגל הידני ולהשיק את הקרוס אובר החדש שלה במחיר התחלתי של 90,000 שקלים. בינתיים סיטרואן לא מייצרת את המכונית עם תיבה אוטומטית קונבנציונלית, אלא רק אוטומטית רובוטית בעלת מצמד בודד.

    סיטרואן C4 קקטוס הוצגה בתערוכת ז'נבה האחרונה (במרץ 2014) ועבור סיטרואן היא מסמנת את המהפך עם יצירתם של שלושה מותגים נבדלים זה מזה בקבוצה: סיטרואן כמותג נגיש יותר, פיז’ו כמותג יקר מעט יותר, אשר ימוצב מול פולקסוואגן, ומעל שניהם DS שאמור להפוך למותג נפרד אשר יתחרה במכוניות היוקרה והסמי-יוקרתיות.

    למרות שמו, C4 קקטוס, המכונית מבוססת על פלטפורמת פיז’ו 2008. כלומר פלטפורמה מתוחה של C3 ופיז'ו 208. ממדיו דומים לאלה של פיז'ו 2008 אבל משקלו של סיטרואן C4 קקטוס עומד על 965 ק”ג – כ-100 ק”ג פחות מב-2008 (ויש גרסאות בהן הפער גדול יותר).

    הפחתת משקל שכזו מחייבת כמובן ויתורים קיצוניים כמו, למשל, על מנגנון פתיחה לחלונות האחוריים (אלה נפתחים לצדדים בדומה ל-C1) ועל פריטים רבים וחשובים מרשימת האבזור. מאידך, מספר גימיקים חדשניים, כמו כריות האוויר הקדמיות שנפתחות מהתקרה (כדי ליצור דשבורד רחוק יותר מהנהג והנוסע וגם תא כפפות גדול מהמקובל) או כריות ‘אייר באמפ’ דקורטיביות (Airbump) בצידי המרכב מבטיחים שהמכונית הזאת תציע “קטע” משלה ללקוחות.

    היות ועל פי המיתוג מחדש, סיטרואן מיועדת לפנות יותר לכיוון "העממי" והנגיש, C4 קקטוס לא מיוצר (בינתיים) עם תיבה אוטומטית. על כן יבואנית סיטרואן תנסה לרכב על גל המכוניות הידנית ששוטף את השוק הישראלי, ותציע את הקרוס אובר עם תג מחיר אטרקטיבי של 90,000 שקלים. תמורת מחיר זה תקבלו את מנוע ה-1.2 ליטר המוכר, בנזין, תלת צילינדרי שמפיק 82 כ"ס, בשילוב תיבה ידנית בעלת חמישה הילוכים. ביחס ל-2008 הנמכרת בגרסה בעלת שילוב זהה, מדובר בהפחתה של 10,000 שקלים.

    C4 קקטוס מוצע בשילוב של מנוע זה עם תיבת אוטומטית רובוטית בעלת מצמד בודד, אבל יבואנית סיטרואן לא מתכננת לשווק את גרסה זו בישראל. ובכל זאת כדי לא לוותר לגמרי על צרכני המכוניות האוטומטית, שוקלת היבואנית לייבא את גרסת הדיזל עם מנוע 1.6 ליטר (90 כ"ס) בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית עם מצמד בודד.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סיטרואן C4 קקטוס יימכר ב-90,000 שקלים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.