• Ad
  • סוף עצוב לבאטמן עם הלמבורגיני

    לני רובינסון הגשים לפני כמה שנים חלום. הוא עזב את עבודתו, רכש למבורגיני, הצטייד בתחפושת באטמן ויצא לשמח ילדים חולים בבתי חולים. בסוף השבוע המסע של הבאטמן ממרלינד הסתיים בדרך טראגית בשולי הכביש המהיר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    batlambo1סוף עצוב לבאטמן ממרילנד, לני רובינסון, אמריקאי בשנות ה-50 לחייו שהחליט לפני מספר שנים לנטוש את את חייו הרגילים והאפרוריים במטרה להגשים חלום שמשלב את אהבתו לקומיקס גיבורי על, תשוקתו למכוניות ספורט ורצונו לשמח ילדים.

    רובינסון מכר את העסק שלו, רכש חליפה איכותית של איש העטלף וכתחליף לבאטמוביל הצטייד בלמבורגיני גייארדו פתוחה ושחורה.

    מאז, מספר פעמים בכל שבוע, רובינסון היה עוטה את חליפת הבאטמן ונוסע בלמבורגיני למחלקות ילדים בבתי חולים באזור בולטימור.

    רובינסון היה מבקר ילדים חולים, מחלק להם מזכרות ופריטי ממורביליה של באטמן, חותם בשמו של איש העטלף, נותן לילדים החולים להצטלם בתוך הרכב הראוותני ואף עושה לאחדים מהם סיבובים רועשים במכונית.

    רובינסון לא חיפש תמורה או הכרה ציבורית והתפרסם כמעט במקרה ב-2012 לאחר שסרטון מצלמת דשבורד מניידת משטרה הגיע לרשת והפך לויראלי.

    בסרטון ניתן לראות למבורגיני שחורה עם לוחית עליה סמל באטמן במקום לוחיות רישוי סטנדרטיות. מאחר שלא מדובר בלוחיות חוקיות, השוטרים החליטו להורות למכונית הספורט היקרה לעצור בצד הדרך, אך כשהתקרבו למכונית הופתעו לגלות שהלמבוגיני השחורה לא רק נושאת את סמל גיבור העל האהוב, אלא גם נהוגה על ידו.

    batlamb55o1

    למרות שלוח השנה לא הצביע על פורים וגם לא על האלווין, מהמכונית יצא אדם בוגר לבוש מכף רגל ועד ראש בחליפת באטמן. בתחילה השוטרים לא הבינו במה מדובר, אך אחרי ששמעו על עיסוקיו החליטו לותר לרובינסון על הדו"ח והסתפקו בתמונות עם איש העטלף ועם מכוניתו הנוצצת, כנראה כדי שבתחנה יאמינו להם שהם עצרו באמת את באטמן.

    לפני מספר ימים רובינסון עטה כהרגלו את חליפת באטמן ויצא שוב למחלקות הילדים בבתי החולים בעיר. זה היה אמור להיות עוד יום רגיל בחייו של הלמבורגיני-באטמן, אך בסיומו של יום לאחר רדת החשכה, בעודו נוהג בכביש I70, תקלה בלמבורגיני חייבה את רובינסון לעצור בצד הדרך.

    רובינסון יצא מהרכב, ככל הנראה בניסיון לפתור את הבעיה או להזמין עזרה, אך בכביש החשוך בגדי איש העטלף הכהים והמכונית השחורה לא בלטו למרחוק ורכב שנסע במקום פגע בעוצמה ברובינסון.

    עוצמת הפגיעה לא הותירה סיכוי אפילו לגיבור על כמו באטמן ממרילנד והוא נפטר במקום בסמוך למכונית שאהב, בחליפת איש העטלף שהעריץ ולאחר ששוב עשה את היום לילדים חולים.

    עוד ב-TheCar:
    אור ירוק לג'יפון של למבורגיני
    המכונית מ"בחזרה לעתיד" הגיעה לבית המשפט

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.