• Ad
  • סוף סוף: פיאט מציגה משפחתית סדאן

    אחרי שנים בהן ליין הדגמים של פיאט סבל מהעדרה של סדאן משפחתית ראויה, בסוף השבוע חשפה החברה בתערוכת איסטנבול את האגאה החדשה שאמורה לפתור את הבעיה הזו
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    345354543בסוף השבוע פיאט חשפה בתערוכת הרכב באיסטנבול את האגאה – משפחתית סדאן "שלוש קופסאות" חדשה אשר בחברה תולים בה תקוות גדולות וצפויה להגיע גם לישראל. היא נקראת על שם הים האגאי שממערב לטורקיה, בה היא תוכננה וגם תיוצר.

    בפיאט מאמינים שהפעם הם סוף סוף קלעו למטרה ואחרי מכוניות כושלות כמו הרגאטה והטמפרה, אפרוריות עד אימה כמו המריאה, מודבקות ישבן שנמכרו רק במדינות מתפתחות כמו לינאה ואחרות שמשום מה יועדו לשווקים ספציפיים כמו הוויאג'יו שמשווקת בסין, מעתה תהיה להם בארסנל משפחתית ראויה לכולם.

    בשלב ראשון, כך על פי פיאט, האגאה תוצע ב-40 שווקים במזרח אירופה, במזרח התיכון ובאפריקה, אך בחברה מבהירים, למרות ההשקה במה שנקרא "שווקים מתפתחים", שממש לא מדובר במכונית תקציב נחותה שנולדה מחיבור של ישבן למרכב של סופר מיני כדי להציע מקסימום פח במינימום כסף, אלא במכונית שתוכננה מדף חלק כמכונית סדאן ומשתמשת בפלטפורמה המודרנית של ה-500L וה-500X.
    FYY

    על פי התמונות ששוחררו עד כה, נראה שלפחות מבחינה עיצובית די הצליח להם והאגאה חושפת חיטובים נאים מכל זווית עם צדודית המזכירה מעט את סדרה 3 של ב.מ.וו ופרונט אגרסיבי עם סבכה גדולה (אולי אף גדולה מדי), פנסים צרים המשוכים לצדדים ומכסה מנוע בעל תפיחה במרכזו.

    גם מבחינת מימדים האגאה, עם אורך של כ-4.5 מטרים ורוחב של 1.78 מ', מתמקמת קרוב יותר למכוניות סגמנט C כמו טויוטה קורולה ומאזדה 3 מאשר למשפחתיות קטנות דוגמת סקודה ראפיד ויונדאי אקסנט.
    עם זאת, בסיס הגלגלים, העומד על 264 ס"מ, קצר מהמקובל בדור הנוכחי של המתחרות בקטגורית המשפחתיות.

    תמונות תא הנוסעים חושפות עיצוב נאה ואבזור כמו מערכת בקרת אקלים דיגיטלית חד אזורית ומערכת מולטימדיה Uconnect מתקדמת שפגשנו כבר בדגמים אחרים של הקונצרן.

    בשלב זה פיאט עוד לא חשפה את המפרט המדויק של יחידות ההנעה שיוצעו, אך מהחברה נמסר שהמכונית תגיע בשתי גרסאות בנזין ושתי גרסאות דיזל בהספקים שבין 95 כ"ס ל-120 כ"ס.
    כמו כן, לשמחת סמל"ת יבואנית פיאט בישראל, נמסר שהאגאה תוצע גם בגרסה אוטומטית.
    בשלב זה עדיין לא פורסם באיזו תיבה מדובר – כפולת המצמדים של אלפא רומיאו המוכרת מהג'ולייטה ומהמיטו או תיבה אוטומטית קונבנציונלית ממקור אחר.

    השיווק של האגאה צפוי להתחיל לקראת סוף 2015 בטורקיה, ולישראל, אם שום דבר לא ישתבש בדרך, היא תגיע בתוך כשנה.

    434343434

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.