• Ad
  • גרסת החמש דלתות של סובארו אימפרזה מוצגת בתערוכת טוקיו כדגם תצוגה. באולמות התצוגה בעוד פחות משנה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    תשכחו את כל מה שאתם חושבים על סובארו, ותתחילו לדמיין מכוניות מעוצבות בעיצוב נועז ודינמי.

    זה, אם לשפוט על-פי דגם התצוגה של אימפרזה האצ'בק שהושק היום בתערוכת טוקיו, מה שסובארו מתכננת לנו עם דור חדש של דגמים שהיא מהנדסת כעת במסגרת תוכנית החומש 2020 שלה.

     

    002סובארו אימפרזה 5 דלתות קונספט טוקיו 2015

     

     

    דגם הקונספט של אימפרזה מציג מכונית כביש דינמית, רחבה, בעלת הנעה לארבעת הגלגלים (אם כי יהיו גם גרסאות הנעה קדמית) אבל עם בסיס גלגלים מעט קצר מן המובילות בקטגוריה הקומפקטית.

    קו הגג של דגם התצוגה – שככל הנראה יישאר גם בדגם הסדרתי, יוצר רושם של קופה, קו המותניים שלה מאסיבי וחזק, והחלק האחורי מזוות ונראה מעניין מאד.
    קשה לשער מה מתוך הקווים הנועזים יחסית של דגם התצוגה ישרוד גם לדגם הסדרתי, אבל אנשי סובארו מדגישים שמכונית הקונספט מתארת את אימפרזה העתידית שצפויה להיכנס לייצור כבר במהלך 2016 – כלומר שהעיצוב הנוכחי כבר אמור להיות די קרוב למוצר הסופי.

    כך או אחרת, ובין אם הזויות המשונות ישרדו או לא – יש משהו בפרופורציות של הדגם הזה שמזכיר קצת את מאזדה 3 האצ'בק, או לפחות עיבוד קצת יותר מזוות שלה.
    אנשי סובארו מזכירים גם שמדובר בדגם ראשון מתוך סדרת "כלי רכב אסטרטגיים במסגרת הדור הבא של סובארו", וכן שאת שפת העיצוב הזאת אנחנו צפויים לפגוש "לא רק באימפרזה החדשה, אלא בכל דגמי סובארו העתידיים" (מישהו אמר XV?).

     

    0102סובארו אימפרזה 5 דלתות קונספט טוקיו 2015

     

    ממדי מכונית התצוגה הם אורך של 440 ס"מ, רוחב (נדיב) של 188 ס"מ, גובה 144 ס"מ, ובסיס גלגלים של 267 ס"מ לעומת 270 ס"מ אצל מובילות הקטגוריה בדור הנוכחי שלהן.

    סובארו טרם פרסמה פרטים אודות מערכת ההנעה של המכונית, סביר מאד שמנוע בוקסר ותיבת הילוכים רציפה יהיו הבחירה הטבעית שלהם, וגם לא רמזו לגבי תוכניות לגרסאות היברידיות שהן צו האופנה כעת.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סוף סוף: סובארו אימפרזה מדליקה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.