• Ad
  • ספינת הדגל של ב.מ.וו נוחתת בארץ מחודדת, מדויקת, חזקה ומאובזרת מתמיד בתקווה לתת פייט אמיתי למלכת הסגמנט המסורתית ה-S קלאס של מרצדס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ב.מ.וו. סידרה 7

    ספינת הדגל מבווריה עגנה בחופי ארץ הקודש והושקה היום באווירה תרבותית ועם תג מחיר של החל מ-890 אלף שקלים במוזיאון ת"א.
    סדרה 7 החדשה של ב.מ.וו הגיעה לארץ כ-4 חודשים לאחר שנחשפה בדורה השישי ואחרי שעברה "דיאטה" מרשימה של מעל ל-100 קילוגרם וצוידה בהרבה מאוד טכנולוגיה מתקדמת.

    עם זאת בכל הנוגע למראה החיצוני ועל אף שמדובר במכונית חדשה לחלוטין שבנויה על פלטפורמה חדשה ולא במתיחת פנים קשה שלא להבחין לדימון גדול (יש היגידו מדי) לדור הקודם.
    בעוד שעיצובה מאחור ובפרופיל של ה-7 החדשה כמעט זהה למכונית היוצאת, שינויים בהחלט ניכרים בחזית וכעת, במה שנראה כמו השראת מסדרות 3 ו-4, מתקבל פרצוף פחות שמנמן ויותר אגרסיבי וספורטיבי כשסמל ההיכר של ב.מ.וו. – 'גריל הכליות', הורחב למימדים גרנדיוזיים ומצדדיו הוצבו פנסים ראשיים צרים יותר שמעניקים לרכב תחושה כוחנית ומראה רחב יותר למרות שאין שינוי של ממש במידות עצמן.

    עוד על ב.מ.וו ב-TheCar:
    ב.מ.וו סדרה 3 המחודשת בארץ
    ב.מ.וו. מפתחת שלדות אופנועים מסיבי פחמן
    בקרוב: ב.מ.וו תציג מנוע עם 4 מגדשי טורבו

    הקוקפיט מציג עיצוב מודרני ומוקפד יותר אך בה בעת מזכיר את הדור היוצא לטובת הלקוחות הנאמנים. במרכז הקונסולה ממוקם מסך מגע בגודל 10.2 אינטש ברזולוציית HD, שדרכו מתקשרת גם מערכת ה-i-drive, כעת כבר בדור החמישי שלה. הפעם, לראשונה בב.מ.וו, משלבת מערכת זו שליטה באמצעות גלגלת, שמוכרת מהגרסאות הקודמות שלה, לבין מסך מגע עם 'בקרת מחוות' מתקדמת.ה-The new BMW 7 - 2015 - 157 החדשה מציעה ארסנל מרשים של מערכות בטיחות מתקדמות אשר יגיעו בכל רמות האבזור גם במפרט הישראלי וכוללים בין השאר התראת תנועה צולבת, מערכת בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אקטיבית ואפילו היגוי אוטונומי בעת נהיגה בפקקים.

    בין הגאדג'טים הבולטים ניתן לציין גם בקרת אקלים עם שליטה נפרדת ל- 4 אזורים, תאורת אווירה משתנה, מסך 7 אינטש נשלף שהופך לטאבלט נייד, מערכת בישום אוטומטית שמשולבת במערכת מיזוג האוויר ומאפשרת לבחור מבין מגוון ניחוחות, ומערכת חניה אוטומטית שיכולה להחנות את המכונית בעצמה בזמן שאתם לא נמצאים ברכב. זאת באמצעות בקרה ומתן פקודות מרחוק על גבי מסך תצוגה שמשולב עם שלט-רחוק שהוא גם ה'מפתח' של המכונית.

    The new BMW 7 - 2015 - 12 בגרסתה הרגילה ה 7 החדשה נמתחת לאורך 5.1 מטר, ובסיס הגלגלים שלה עומד על 307 ס"מ. מי שלא יסתפק בכך, ומרבה לנסוע במושב האחורי, יכול לבחור בגרסה המוארכת שנפרשת על-פני 5.24 מטרים מפגוש לפגוש, עם בסיס גלגלים באורך 3.21 מטרים.
    ה-7 החדשה מוצעת בשלב זה בשוק המקומי עם 2 יחידות הנעה: 6 צילינדרים בנפח 3 ליטרים ו-326 כ"ס בגרסת ה-740 ו-8 צילינדרים בנפח 4.4 ליטרים ו-450 כ"ס בגרסת ה-750.
    כל הדגמים מצוידים בתיבת ההילוכים האוטומטית המוכרת של החברה, בעלת 8 יחסי העברה, אשר תעביר את הכוח לגלגלים האחוריים. דגם ה-750 יוצע גם בגרסה עם הנעה לכל הגלגלים.

    המחירים למי שמתעניין:
    890 אלף ש' לגרסת לקשרי של ה-740.
    935 אלף ש' לגרסת בסיס הגלגלים הארוך של ה-740.
    1.01 מיליון ש' ל-750 בגרסת פיור אקסלנס עם הנעה אחורית
    1.05 מיליון ש' ל-750 עם הנעה כפולה
    1.06 ל-750 בגרסת בסיס גלגלים ארוך והנעה אחורית
    ו-1.1 מיליון ש' ל-750 בגרסת בסיס הגלגלים הארוך והנעה כפולה.

    על אף שלאדם מן השורה נראה כי מדובר בשוק כמעט תיאורטי, ולנוכח ההצלחה חסרת התקדים של מתחרתה הגדולה של ה-7 ה-S קלאס של מרצדס שבמהלך 2014 העלתה לא פחות מ- 124 יחידות במחיר ממוצע של כמיליון שקלים על כבישי ישראל, מסתבר שיש בארץ לא מעט אנשים שמוכנים לשים סכום של דירה נחמדה בפריפריה על הכביש.The new BMW 7 - 2015 - 11

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ב.מ.וו סדרה 7 החדשה בישראל החל מ- 890 אלף שקלים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.