• Ad
  • סאנגיונג רקסטון

    סאנגיונג מתקרבת אל רגע האמת: פונה לסיוע ממשלתי כדי להימנע מפשיטת רגל

    בכירים בממשל הקוריאני חוששים מגל פיטורים במקרה שבו סאנגיונג תתפרק. בחברה האריכו את השבתת הייצור, אך מקווים שממשלת קוריאה לא תניח לה לפשוט רגל
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יצרנית הרכב הקוריאנית סאנגיונג הודיעה היום (שישי) על הארכת השבתת המפעל המרכזי שלה עד לאמצע השבוע הבא, וזאת מכיוון שחלק מספקיות החלקים לא מוכנות לספק רכיבים נחוצים להרכבת כלי רכב.

     

     

    בכירים בסאנגיונג העבירו בימים האחרונים מסרים לממשלת קוריאה באמצעות כלי התקשורת הקוריאנים, ובהם הם מבקשים מן הממשלה לתמוך בחברה כדי למנוע את הפיטורים של כ-4,800 עובדים של החברה עצמה, ופגיעה עקיפה בכ-100,000 עובדים נוספים במסגרת ספקיות המשנה של החברה.

    כפי שפרסמנו כאן, סאנגיונג נאלצה להשבית בחודשים האחרונים מספר פעמים את המפעל הראשי שלה בעיר פיונגטאק, שממוקמת כ-70 קילומטרים מדרום לסיאול, בגלל מחסור בחלקים, והיום – במקביל להודעתה אודות הארכת הסגירה הנוכחית הודיעו נציגי החברה שהם מוסיפים לנהל מו"מ עם ספקיות המשנה במטרה לחדש את אספקת החלקים.

    ככל שאפשר להבין "בין השורות" מדיווחי התקשורת הקוריאנית, נראה שהנושה הגדול ביותר של החברה – בנק הפיתוח של קוריאה אשר סירב בעבר להעניק לה הלוואות חדשות – מתחיל "להתרכך" תחת לחץ ממשלתי ובקשות חוזרות ונשנות של מנהלי סאנגיונג עצמה, והוא עשוי לאשר לה הלוואה נוספת שתסייע לה "לצוף" למשך זמן מה.

    "הנהלת סאנגיונג מבצעת שיחות עם משקיעים פוטנציאליים במטרה לסכם את הליך ההגנה מפני נושים ואת הצגת תוכנית ההבראה של החברה עוד במהלך פברואר", אמר אתמול (ה') בכיר בסאנגיונג לעיתון 'קוריאה הראלד', והוסיף שהוא מקווה שכמה שיותר מהר יימצא משקיע חדש ותוצג תוכנית ארגון מחדש.

     

     

    גם גורמי כלכלה בכירים בממשלה הקוריאנית הביעו חשש לתוצאות סגירתה של סאנגיונג על משק העבודה הקוריאני, במיוחד בימי קורונה כאשר ממשלת קוריאה משקיעה סכומי כסף גדולים כדי לייצר 900,000 מקומות עבודה נוספים. מושל המחוז שבו ממוקמים המפעלים של סאנגיונג אמר אתמולך שממשלת המחוז העמידה ערבויות להלוואה בהיקף כמה עשרות מיליוני דולרים כנגד כספים שיועברו לספקיות המשנה, וזאת – כפי שהגדיר מושל המחוז – מפני ש"מחוז ג'יונגגי רואה את נושא סאנגיונג כבעיה שלו, והוא יעשה כל מאמץ אפשרי לעזור ליצרנית הרכב לחזור למסלול.

    לקריאה נוספת: סאנגיונג שוב השביתה את הייצור. ספקים לא מוכנים לשלוח לה חלקים

    המתח בסאנגיונג ובסביבתה הולך וגובר ככל שמתקרבים למועד הקובע לסיום הגנת בית המשפט – שיחול ב-28 בפברואר, יום ראשון בעוד כתשעה ימים, מכיוון שנראה שהמשא ומתן עם משווקת הרכב האמריקנית HAAH Automotive Holdings מקליפורניה נמצא במבוי סתום.
    יון סונג-סו, יו"ר 'הוועדה לשירותים פיננסיים' בקוריאה, שנחשבת לרגולטור הפיננסי הבכיר במדינה, אמר שהוא עדיין קורא לנושים של סאנגיונג להלוות לה הלוואות חדשות ולתמוך בה בשעה קשה זאת, ושבשיחות שניהל בנושא זה הוא "מצא בסיס משותף במובן הרחב ביותר" עם הנושה העיקרי של סאנגיונג, הבנק לפיתוח קוריאה. "אף נושה לא רוצה "להרוג" את החייב שלו כל עוד שמתקיימים מאמצים לשמור עליו בחיים", הוא אמר לעיתונאים לאחר פגישה עם נשיאי המוסדות הפיננסיים הקוריאניים… עדיף לאפשר לסאנגיונג לשרוד כל עוד שזה אפשרי".

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.