• Ad
  • עיתון מוביל בטורקיה משער שלהקת כלבים משוטטים תקפה טויוטה קורולה בגלל ש"מכונית דומה לה התנגשה באחד מחבריהם"
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ברוכים הבאים למזרח התיכון, אזור בעולם שבו כלבים משוטטים יודעים לזהות מכוניות ולתקוף אותן, או מקום שבו לאנשים יש דמיון מפותח מאד.

     

    נקמת הכלבים בקורולה 002

     

    העיתון הטורקי 'הורייט', אחד העיתונים הנפוצים ביותר בטורקיה אשר נחשב לאחד מכלי התקשורת שנרדפים בידי הממשל של ארדואן, הביא לאחרונה סיפור מעניין, מוזר או משעשע אודות להקה של שמונה כלבים משוטטים שתועדה באמצעות מצלמת מעקב כאשר היא תוקפת טויוטה קורולה תמימה.

    לזכותו של מי שהביא את הסיפור צריך לומר שמדובר באירוע חריג גם בקנה מידה עולמי (אם כי בעבר תועדו מקרים של תקיפת מכוניות על-ידי בעלי חיים), אבל אין ספק שהפרשנות שלו ראויה לפרס מיוחד.

    האירוע התרחש לא מכבר באיזור תעשייה בעיר סאקאריה שבצפון מערב טורקיה, על שפת הים השחור, ובצילומי מצלמת האבטחה נראית להקת הכלבים קורעת את הפגוש הקדמי של המכונית ומסתערת עליה.

    מערכת העיתון הורייט בחרה לצטט את יו"ר לשכת הוטרינריה העירונית, מוסטפה ילדיז, אשר טען ש"מטרת התקיפה הייתה להעניש את המכונית".

    לדבריו, לאחר שצפה בתיעוד התקיפה, "כלב אחד נראה מוביל את הלהקה וכלבים אחרים מצייתים לו ותוקפים. מכונית דומה אולי התנגשה באחד מחבריהם והם אולי פעלו מתוך מוטיבציה של נקמה". הוא טען גם שכלבים עלולים לסבול מבעיות פסיכולוגיות, וכן שאנשים לא מודעים לבעיות כאלה ומוצאים שהן לא נורמליות".

     

     

    בהמשך הדברים אומר הווטרינר שייתכן שהכלבים הריחו בשר, אם כי הוא לא רומז שמי שמניח בשר בתוך תא מנוע של מכונית עלול לסבול מבעיות כאלה ואחרות.

    הרעיון לפיו כלבים יכולים לזהות דגם של מכונית, כמו גם הרעיון הלא פחות מהפכני לפיו כלבים מונעים מתוך תחושת נקם, אולי נשמעים אזוטריים לחלוטין, אבל יש מקום להניח שכאשר הם מובאים על-ידי כלי תקשורת גדול הם מכוונים לקהל שרגיל, מסוגל או צפוי לקבל אותם כלשונם.

    באותה מידה צריך להניח שגם סיפורים לא הגיוניים אחרים, למשל אודות התרחשויות פוליטיות, מדיניות או צבאיות כאלה ואחרות מן ה"שכונה" שלנו, מתקבלות על-ידי אותו קהל באותו אופן.

    למען ההגינות חשוב לומר שבסוף הידיעה מובאת גם התיאוריה של בעל הרכב, שהיא הרבה יותר סבירה, אשר מניח שהכלבים רדפו אחר חתול שהסתתר מתחת למכסה המנוע.

    הנחה כזאת היא הרבה יותר הגיונית גם מכיוון שבלילות האלה הטמפרטורה בצפון מערב טורקיה כבר נושקת לאפס וסביר שחתול ינסה להסתתר בתוך תא מנוע חמים, וגם מכיוון שניכר מן התיעוד שהכלבים מתרכזים באזור מאד מוגדר של המכונית. למרות זאת, כותרת הידיעה היא "סיבת ההתקפה עשויה להיות נקמה".

    למי שמתעניין כמה עולה לתקן מכונית בטורקיה, הרי שלדברי בעל הרכב נגרם למכונית נזק של כ-5,000 לירות טורקיות, שהן כ-6,200 שקלים.

    בעל הרכב הדגיש שהוא לא מתכוון להגיש כל תלונה רשמית כנגד הכלבים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    נקמה טורקית: הכלבים קרעו את הקורולה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.