• Ad
  • ניסאן נבארה תמונת צד

    ניסאן נבארה – מעכשיו עם אחריות לחמש שנים

    יבואנית ניסאן מגדילה את תקופת האחריות לטנדר נבארה משלוש לחמש שנים. בכך מציבה ניסאן רף חדש בקטגוריה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    'קרסו מוטורס', יבואנית ניסאן, מרחיבה את תקופת האחריות לדגמי ניסאן נבארה שימכרו החל מחודש זה (אוגוסט). במקום שלוש שנים או 100,000 ק"מ תורחב האחריות לחמש שנים או 200,000 ק"מ (המוקדם ביניהם). בכך ניסאן מציבה רף אחריות חדש לסגמנט הטנדרים ורכבי עבודה.

    ניסאן נבראה הוא טנדר וותיק. הוא החליף את ניסאן 'ווינר' בשנת 2006 והיווה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמו ועבור שוק הטנדרים בכלל. אחד השווקים הגדולים עבור הטנדר הוא ארה"ב, שם הוא נמכר בשם 'פרונטיר' ועם מנועי בנזין. כדי להגדיל את היקף המכירות גם באירופה פיתחה ניסאן מנוע דיזל חדש ומרשים. למעשה מנוע זה פותח עבור נבארה ופאת'פיינדר (רכב הפנאי הגדול של ניסאן אשר חולק עם הטנדר מכלולים) כשהמטרה הייתה להציע ביצועים משופרים וחיסכון בדלק. היה זה מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.5 ליטר עם 190 כ"ס שהצטרף להיצע המנועים בנבארה (וגם בפאת'פיינדר) בשנת 2010 והחליף מנוע בנפח דומה שהפיק 174 כ"ס. גם כיום, אחרי שכמעט כל המתחרים הציגו טנדרים חדשים ומנועים חדשים ומשופרים, מנוע ניסאן נבארה מציע את הכי הרבה הספק בקטגוריה.

    הדור החדש של ניסאן נבארה – אצלנו ב-2015

     

    לפני כחודשים הציגה ניסאן את הדור הבא של נבארה (שלישי במספר). גם בו נמצא את אותו מנוע מוכר מהדור הנוכחי עם 190 כ"ס כשלטענת ניסאן המנוע שודרג וכעת מציע טווחי הספק ומומנט רחבים מבעבר וחיסכון של עד 11% בצריכת הדלק ביחס לדור היוצא.

    הדור החדש יגיע לישראל רק בסוף 2015 ובינתיים מנסה יבואנית ניסאן להרים את מכירות הדור הנוכחי שמעולם לא היו גבוהות במיוחד, ומחירו מהיקרים בקטגוריה (235,000 שקלים). הצעד בו נקטו אנשי היבואנית משמעותית מאוד עבור מי שמחפש רכב עבודה ועל הדרך נועדה גם לגשר על תקופת הזמן עד בוא הדור החדש ובמובן מסוים גם להצדיק את מחירו הגבוה של הטנדר. גם אם סביר שלא יפגעו מכירות איסוזו D מקס (הטנדר הנמכר ביותר בישראל כמעט מיום הצגתו בארץ), ייתכן ויהיה בכוחה להחזיר לקוחות שמצאו את מבוקשם אצל המתחרים.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.