• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כמה נגיעות וחידודי עיצוב, ושידרוג היצע האיבזור, הן הבשורות היחידות בינתיים של פולו מתוחת הפנים

     

    פולקסוואגן חשפה היום תמונות רשמיות ראשונות, ומעט פרטים, אודות מתיחת הפנים של פולו, אולי מפני שאין לאנשיה הרבה דברים לומר על המכונית המחודשת.
    מבחינה עיצובית נראה שפולו עברה עידון וחידוד של ההבעה שלה, והדגשת חלק מן הקווים, אבל התוצאה הסופית הרבה פחות דרמטית ממתיחת הפנים של פורד פיאסטה, למשל.
    גם עיצוב הפנים שופר, ובעיקר שופרה ההצעה של מערכות איבזור שונות, רובן אופציונליות. כך, למשל, יוכלו לקוחות אירופאים לבחור בין ארבע מערכות מולטימדיה עם מסכי מגע במגוון גדלים – החל ב-5 וכלה ב-8.5 אינטש.
    מערכות הבטיחות האופציונליות כוללות את מערכת ה'סיטי-סייפטי' שבולמת אוטומטית את המכונית במהירויות עירוניות כדי למנוע תאונה (מערכת שמוצעת מזה זמן בסקודה סיטיגו וסיאט Mii הקטנטנות), וגם מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מבוססת רדאר. רמות האיבזור והגימור היקרות יקבלו גם פנסי LED קדמיים (באירופה, בתוספת תשלום).
    אנשי פולקסוואגן טוענים שכל המנועים שלהם מחודשים ועומדים בתקני אירו 6, ושלכולם יש מערכת "עצור וסע" שמדוממת את המנוע בעת עצירה. אלא שגם בתחום ההנעה לא בטוח אם החידושים המעניינים באמת יגיעו ארצה, מפני שהם כוללים למשל את שילוב מנוע ה-1.0 ליטר התלת-צילינדרי של !UP (ושל סיטיגו ו'Mii'), ובעתיד הלא רחוק גם מנוע תלת צילינדרי נוסף, מוגדש טורבו, בנפח 900 סמ"ק.
    אנשי פולקסוואגן יצטרכו למשוך עם מתיחת הפנים של פולו (אשר תוצג בפני קהל בתערוכת פרנקפורט בתחילת מרץ) למשך פלוס מינוס שנה אחת נוספת, ואז הם צפויים להביא את הדבר האמיתי: פולו חדשה לגמרי שתתבסס על פלטפורמת MQB החדשה.
    כדי להבין במה דברים אמורים נצטרך להמתין להכרזה של סקודה, שתהיה ככל הנראה הראשונה להשתמש בפלטפורמה הזו עם 'פאביה' החדשה לגמרי, שצפויה להופיע בז'נבה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מתיחת פנים קלה לפולקסוואגן פולו

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.