• Ad
  • 2008 המתוחה תוצג בז'נבה עם תיבת הילוכים אוטומטית יפנית בעלת 6 יחסי העברה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    2008 של פיג'ו הוצגה בעולם בשנת 2013 וזכתה להצלחה מסחרית לא מבוטלת לאחר שמכרה 515 אלף יחידות – בעיקר בסין ובברזיל, וגם באירופה היא הצליחה לא רע בזכות מיצוב נכון.

     

    פיגו 2008 - 2016 - 0012

     

    אצלנו, בישראל, היה לה הרבה פחות סיכוי עם תיבת הילוכים ידנית או רובוטית בדגמי ה-1.2 ליטר או אוטומטית מיושנת בדגם ה-1.6 ליטר ועם מחיר לא קוסם במיוחד.

    כעת, עם השקת מתיחת הפנים של 2008 בתערוכת ז'נבה הקרובה, ולנוכח השינויים המשמעותיים שבוצעו בשנה האחרונה אצל יבואנית פיג'ו-סיטרואן לישראל ומדיניות המכירה האגרסיבית יותר – לא מן הנמנע שנראה הרבה יותר 2008 על כבישינו.

    במרכז השינוי, בפרספקטיבה ישראלית, ניצבת תיבת ההילוכים החדשה של חברת אישין היפנית שכבר מופיעה בדגמים אחרים של פיג'ו וסיטרואן, עם שישה יחסי העברה – אשר תוצע עם מנוע הטורבו-בנזין התלת צילינדרי בנפח 1.2 ליטר, בגרסאות ה-110 וה-130 כ"ס.

    מנועי הדיזל, בנפח 1.6 ליטר, יוסיפו להיות מחוברים לתיבות ידניות ורובוטיות.

     

    פיגו 2008 - 2016 - 013

     

    שינויי העיצוב שבוצעו במכונית כוללים פרצוף נוכח ומודגש יותר עם שבכה קדמית משובצת בפסים מאונכים, מכסה מנוע וקשתות גלגלים מודגשים ומנופחים ושני צבעי גוף חדשים.
    מעצבי פיג'ו נמנעו מלגעת במתכת עצמה, כך שהפנסים למשל נותרו דומים, אבל הורידו את סמל האריה ממכסה המנוע ומיקמו אותו בלב השבכה הקדמית לטובת מה שנראה כמו ניפוח קל של מכסה המנוע.

     

    פיגו 2008 - 2016 - 001

     

    בסביבת הנהג שודרגה רמת האבזור סביב מסך 7 אינטש חדש ומערכת תקשורת עם הנהג שכוללת, למשל, תצוגה עילית, וזאת כחלק ממה שמכונה על-ידי הצרפתים 'קונספט i-Cockpit' אשר מציב את השעונים ומרכז את המידע החיוני לנהג בקו הראיה שלו, כדי להבטיח קשב וריכוז בנהיגה, ומציב את אמצעי השליטה בבקרת השיוט, הפעלת טלפון ופעולות נוספות, בטווח האצבעות של הנהג מבלי שייאלץ להוריד ידיים מן ההגה.

    שיפורים נוספים כוללים שדרוג למערכת בקרת היציבות ולאלקטרוניקה בכלל, כך שהיא יכולה כעת להתמודד עם נהיגה על שבילים מכוסי בוץ או קרח, וכן אופציה לכל מערכות הסיוע לנהג המקובלות כיום – בלימת חירום אוטונומית במהירויות עירוניות, התרעת התנגשות, התרעת סטייה מנתיב הנסיעה, סייען חניה אוטומטית ועוד.

    מכירתה של 2008 המחודשת בישראל צפויה להתחיל בחודש מאי הקרוב.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מתיחת הפנים ל-2008 מקבלת תיבה אוטומטית חדשה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.