• Ad
  • מרצדס מפתחת מתחרה לבוגאטי שירון

    על אף הכחשות נמרצות בעבר, מגזין הרכב הגרמני "אוטו בילד" טוען כי מרצדס מפתחת מכונית "סופר על" לציון חגיגות 50 שנה לחטיבת AMG. במפרט 3 מנועים שיפיקו יחדיו כ-1,300 כ"ס וביצועים לא מן העולם הזה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    5768987900מרצדס מפתחת בימים אלה מכונית "סופר על" שתתחרה בבוגאטי, כך על פי ידיעות שהתפרסמו במספר מגזיני ואתרי רכב בהם "אוטו-בילד" הגרמני שנחשב לאמין ביותר.
    לא ברור מה מקורן של אותן ידיעות, אך על פי הנטען במרצדס החליטו שהדרך הטובה ביותר לציין יובל שנים לחטיבת AMG תהיה השקתה של הייפר-קאר בלתי נשכחת שתביט לשירון, יצירת העל מבית בוגאטי, בלבן של פנסי הלד.

    על פי אותם מקורות לא ידועים הדגם, שיקרא R50, יגיע בעיצוב קופה נמוך צללית ויכלול מערכת הנעה היברידית מתוחכמת שתשלב בין צמד מנועים חשמליים עם כ-150 כ"ס בכל אחד מהגלגלים הקדמיים ומנוע בנזין מרכזי מוגדש טורבו שיפיק 1,000 כ"ס שיעברו לגלגלים האחוריים.

    עוד ב-TheCar:
    1,500 כ"ס בייבי: בוגאטי חושפת את השירון
    הרפליקה שמשאירה עשן לפרארי
    4 צמיגים במחיר גבוה מזה של פרארי חדשה

    על אף שההספק של הסופר מרצדס צפוי להיות נמוך מ-1,500 הסוסים של הבוגאטי שירון, בזכות שימוש בשלדת סיבי פחמן המשקל עצמי אמור לא לעלות על מ-1,300 ק"ג, דבר שיעניק ל-AMG הקיצונית יחס הספק/משקל טוב יותר וביצועים בהתאם.
    עם זאת, בשלב זה לא ממש ברור אם המכונית מתוכננת לחצות את רף ה-400 קמ"ש ולאתגר את בוגאטי בכל הנוגע לנתון המהירות המרבית.

    657678867
    המפרט יכלול בנוסף לכל המתבקש ואף מעבר לכך גם בולמים אדפטיביים ומערכת היגוי לארבעת הגלגלים. תג המחיר צפוי להיות לא זול ולעמוד על בין 2-3 מיליון יורו, בדומה למכירה של הבוגאטי.

    עם זאת, על אף שזה נשמע כמו המון כסף למכונית בודדת וזהו סכום בו ניתן לרכוש 130 מרצדסים מסדרת A קלאס, אין ספק שאם הפרויקט יצא לפועל בסופו של דבר למרות ההכחשות של מרצדס בעבר, שה-R50 ממש לא צפויה להיות משתלמת כלכלית ליצרנית הפרימיום מגרמניה.
    נשמע לכם לא הגיוני? ובכן, לידיעתכם, קונצרן פולקסווגן שמחזיק בבעלות על בוגאטי הפסיד לא פחות מ-4.5 מיליון יורו על כל בוגאטי ויירון שיוצרה, על אף שזו נמכרה במחיר התחלתי של מעל למיליון יורו.

    6765788876

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.