• Ad
  • מרכז השירות של טסלה בישראל נבנה בסטנדרטים של דלק מוטורס

    מזל של מתחילים? טסלה שכרה מתחם שירות שנבנה במקור כדי לטפל במכוניות מתוצרת מאזדה ופורד.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ביקור במרכז השירות החדש של טסלה בקרית אריה שבפתח תקווה, אשר טרם נפתח לקהל, יצר תחושת "דה-ז'אוו": העיצוב החיצוני והפנימי, חיפויי הקירות, אפילו התאורה – נראים כאילו שהם מתאימים מאד לייעוד שלהם, מה שיוצר את הרושם ש'טסלה' תכננה את מהלך החדירה שלה לישראל לאורך זמן ובאופן מאד מפורט.

     

     

    אלא שכבר במהלך הבירור הראשוני התבררה לנו עובדה משונה: חיפוש במאגר של רשם המקרקעין אחר הכתובת של מרכז השירות, רחוב אפעל 32 בפתח תקוה, לא מעלה מספרי גוש/חלקה שבאמצעותם אפשר, בין השאר, להתחקות אחר הבעלים של המקום ולהבין את מהלך הבניה שלו.

    חיפוש מעמיק יותר מעלה שהחלקה, בגודל של כ-2.2 דונם, נרכשה בשנת 2014 על-ידי זכיין של חברת דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, פורד וב.מ.וו. לישראל, אשר הקים במקום מבנה ייעודי למוסך ולמשרדים, ואף תכנון ועיצב אותו – מבפנים ומבחוץ – לפי הסטנדרטים (.C.I) המחמירים של דלק מוטורס. נכון להיום מעוצבים רוב מרכזי השירות של מאזדה ופורד בישראל באופן דומה, ובדיעבד זאת הסיבה ל"תחושת הדה-ז'אוו".

    ל-TheCar נודע שלפני כארבעה חודשים החליט הזכיין של דלק מוטורס, מסיבות ששמורות איתו, שלא להתקדם עם הקמת מרכז השירות ותחת זאת להשכיר אותו למפעילים אחרים. מבחינת טסלה, כך אפשר לשער – לא יכול היה להיות תזמון טוב יותר, ואולי גם לא יכול להיות מתקן מתאים יותר, בראש ובראשונה בזכות המיקום האסטרטגי שלו בלב אזור הי-טק מתפתח.

    למען האמת, בהתחשב באופי התנועה ברחובות הצפופים של מערב קריית אריה, והסמיכות הרבה למגדלי המשרדים העצומים של 'ביטוח ישיר' ו'מימון ישיר' – ייתכן שמיקום האתר מתאים הרבה יותר לאופי הפעילות של טסלה מאשר עבור מי שמבקש לשרת מסות גדולות של לקוחות מאזדה ופורד.

     

     

    טסלה קיבלה, למעשה כ"פרי בשל", מתחם מתוכנן היטב שנבנה תוך יישום של הרבה מאד ידע וניסיון בהקמת מתחם שירות ייעודי לרכב, ובסטנדרטים הגבוהים ביותר שנדרשים בימינו ממוסכי רשת יבואן.

    אפשר להעריך שזרימת התנועה במתחם החדש של טסלה תתחיל כאשר לקוחות יחנו את הטסלה שלהם במגרש החניה הפנימי הקטן של המתקן, ומשם היא תיאסף על-ידי אנשי השירות של החברה שיסיעו אותה בכביש הגישה שמימין לבניין אל מעלית ייעודית שמותקנת שם ו/או אל מספר 'ליפטים' שנמצאים במקום. שטח המוסך עצמו, בהערכה גסה, הוא כ-700-800 מ"ר (כולל אולם המתנה ותצוגה ודלפקי קבלה).
    בנוסף, מתחת למתחם יש קומת חניה בגודל של יותר מ-1,000 מ"ר, שם ודאי יחנו מכוניות לפני או אחרי טיפול או לקראת הערכות שמאי.
    ל-TheCar נודע שהקומות העליונות של המבנה מותאמות אף הן לעבודה, מה שאומר שאם הן לא הושכרו ל'טסלה' יוכל הבעלים להשכיר אותם לגוף אחר, או להפעיל שם בעצמו מוסך אחר/נוסף.

    כך או אחרת, המידע החדש מתקן את ההנחה הקודמת שלנו לפיה הצעדים של טסלה בשוק הישראלי היו מתוכננים זמן רב מראש ואולי אפילו הופך אותה: בהתחשב בכך שהמבנה הוצע להשכרה אי שם במהלך 2-4 החודשים האחרונים ייתכן שכך הגיבו אנשי טסלה לדרישת משרד התחבורה להקים בישראל מרכז שירות.

    מתחת לרדאר: טסלה הרימה את הדגל בישראל

     

     

    התוצאה המשעשעת היא שטסלה ישראל תתחיל להעניק שירות במרכז שנבנה ועוצב בהתאם לזהות המותגית של דלק מוטורס, ושל מאזדה ופורד בישראל, ולמרבה המזל מדובר בעיצוב יוצא דופן לטובה, ובביצוע מצוין.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.