• Ad
  • הקמת מרכז השירות והמשרדים של טסלה חושפת עבודה שיטתית, מסודרת וחשאית של יצרנית כלי הרכב החשמליים המתקדמים.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לקראת סוף השבוע האחרון, תחת אותו מעטה חשאיות שמאפיין את כל פעילותה בישראל עד היום, הרימה חברת ההי-טק ויצרנית הרכב 'טסלה' "את הדגל" שלה בישראל, והציבה את הסמל הכל כך מוכר שלה על קומפלקס חדש וחדיש ברחוב אפעל 32 באזור התעשייה קרית אריה שבפתח תקוה.

     

     

    החל מיום חמישי האחרון, כל מי שנוסע על כביש 4 בין פתח תקוה במזרח לבין פרדס כץ במערב, מעט צפונית ל"צומת גהה", יכול לראות בברור את הסמל האדום של טסלה מתנוסס לא רחוק מן המטה של חברת IBM שהייתה חברת ההי-טק הראשונה שקבעה את מרכזה בקרית אריה שנים רבות לפני שלמדנו לומר "הי-טק".

    ביקור במקום, אשר עדיין סגור בפני מבקרים, מוכיח שלמרות אינספור פרסומים שונים ומשונים בחודשים האחרונים – טסלה עובדת באופן שיטתי ומסודר ובונה את מערך המכירות והשירות שלה בישראל בלי להתרגש מאף אחד – לא ממשרד התחבורה ולא מיבואני הרכב.

    טסלה בחרה בקומפלקס חדש לגמרי, שנבנה בשנתיים האחרונות על חורבות מפעל תעשייה נטוש, והוא בנוי מאלף ועד תו כדי לשמש כמרכז שירות לרכב. הקומפלקס כולל כבישי גישה פנימיים לאזורי מוסכים ותחזוקה, דלתות כניסה רחבות לכלי רכב, שטח חניה קטן ואולם קבלה גדול שיכול לשמש גם לצרכי תצוגת רכב. המבנה אמנם קטן יחסית למערכים דומים של צ'מפיון מוטורס, דלק מוטורס, סמל"ת ואחרים שבנויים לא הרחק משם, אבל הוא משתרע על פני אלפי מטרים רבועים ואופי המבנה זהה לנ"ל מבחינה תכליתית.

     

     

    בשתי הקומות שמעל לאזור המוסכים יש די והותר מקום למשרדי ההנהלה, השירות והמכירות של כל יבואן רכב בגודל בינוני בישראל, כולל גם לחדרי הדרכה וכיוצא באלה. קומפלקס זה לא הוסב מייעוד קיים ולא הותאם משימוש קודם של יבואן רכב או סוכנות, וניכר שהושקעה בו מלאכת תכנון של חודשים רבים לכל הפחות. תכנון כזה בוודאי עומד בכל הדרישות של משרד התחבורה הישראלי מיבואן רכב לישראל.

    כידוע, טסלה מדלגת בכל העולם מעל יבואנים ודילרים ומוכרת את המכוניות שלה בעצמה באופן ישיר לצרכנים, בעיקר באמצעות מכירה אינטרנטית וגם באמצעות הקמת "חנויות פופ-אפ" או חנויות קבועות במרכזי קניות ואזורי בילוי, והיצע של כאלה – למרבה הצער – קיים כרגע בגלל הקורונה בשפע מוגזם.

     

     

    אגב, טסלה תמצא הרבה מאד שכנים חשובים וטובים באזור התעשייה קריית אריה, או שמא צריך לקרוא לו בשמו החדש – "פארק-טק", אשר אמור לבשר על כך שהוא הפך סופית ורשמית מאזור תעשייה למתחם של חברות הי-טק.

    אזור זה אולי פחות מוכר מאזורי ההי-טק של תל-אביב, הרצליה או אפילו של חיפה, אבל הוא החל לשנות את פניו כבר מסוף שנות ה-90, כאשר אל המפעלים של 'דובק' וחברת 'טבע' הצטרפו חברות כמו 'גילת רשתות לווין', 'קודאק' (הי"ד), אוראקל, סייברארק, דל, ועוד עשרות חברות שפועלות ב'פארק עופר' הסמוך.
    אבל השכנה הכי חשובה, שמזמנת הזדמנות נהדרת ל"סולחה" היסטורית עם הרבה פוטנציאל לעסקים משותפים במורד הדרך, היא חברת 'אינטל' שבנתה בקרית אריה את המרכז הישראלי שלה וריכזה בו את מרבית עובדיה בישראל.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מתחת לרדאר: טסלה הרימה את הדגל בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.