• Ad
  • אלפא צפויה להשיק בשנתיים הקרובות את ה-6C, מכונית ספורט ביצועיסטית שתתחרה במכוניות כמו יגואר F טייפ ותצויד במנוע עם מעל ל-500 כ"ס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
    אלפא 6C משנות השלושים של המאה ה-20. צילום ויקיפדיה

    על פי דיווחים לא רשמיים אך מבוססים למדי אלפא רומיאו תשיק בעוד שנתיים מכונית ספורט חדשה שככל הנראה תזכה לשם 6C ותמוצב מעל ל-4C ההארד-קוריסטית.

    המקור לדיווח מגיע מסדנת השיפורים Pogea Racing הגרמנית שנחשבת למשפרת החצי רשמית של דגמים ספורטיביים מבית קונצרן פיאט ובין היתר היא זו שאחראית לגרסה הקיצונית של ה-500 אבארט עם מנוע 1.4 המפיק 405 כ"ס. אנשי הסדנה  טוענים שהמידע שלה בנוגע ל-6C הוא לא שמועה ומגיע ממקור עם קשר ישיר להנהלת אלפא.

    בכל מקרה בשלב זה הפרטים על מכונית הספורט החדשה הם מוגבלים מאוד. עם זאת, על פי הערכות היא ככל לא תעשה שימוש במרכב סיבי פחמן כמו ה-4C וה-8C אלא תבוסס על פלטפורמת הג'וליה ותגיע עם מנוע גרסת התלתן שלה – וי 6 טווין טורבו בנפח 2.9 ל' המפיק יותר מ-500 כ"ס.

    עוד ב-TheCar:
    אלפא רומיאו חוזרת לפורמולה 1
    אלפא חורכת את האספלט ומשפילה את פורשה בנורבורגרינג
    אלפא רומיאו חוזרת לאחור?

    בניגוד ל-8C שהייתה למעשה מכונית על אקזוטית עם סמל של אלפא רומיאו בחזית שבכלל יוצרה על ידי מזראטי במהדורה מוגבלת של כ-1,000 יחידות בין השנים 2007-2010, ה-6C אמורה להיות פחות אקזוטית ופחות יקרה אך עדיין ביצועיסטית מאוד.

    אלפא 4C

    ה-6C  אמורה לחזק את מעמדה המתחדש והמתחזק של אלפא רומיאו כיצרנית רכבים בעלי יכולות ניהוג ספורטיביות גבוהות בעיקר בשוק האמריקאי ולהתחרות במכוניות כמו יגואר F טייפ, שברולט קורבט ופורשה 718 בוקסטר, אך לא להיכנס למגרש של יצרניות העל.

    אמנם זו אינה הפעם הראשונה בה אנו שומעים דיווחים על מכונית ספורט חדשה של אלפא רומיאו שאוטוטו מושקת וכך למשל כבר במהלך 2014 מכונית שכזו, אשר  הייתה אמורה להיות ממוצבת מעל ה-4C, הופיעה בתוכנית הרב שנתית של המותג שהוצגה למשקיעים בצירוף תאריך יעד להשקה ב-2016 או 2017. כפי שבוודאי שמתם לב זה לא ממש קרה כמו עוד הרבה תוכניות גרנדיוזית שהיצרן האיטלקי הציג במהלך העשור האחרון כשבפועל ליין הדגמים של המותג הצטמצם והלך ובמשך לא מעט שנים כלל רק את המיטו והג'ולייטה.

    עם זאת, נראה שכעת המצב של אלפא שונה. השקת הג'וליה ובהמשך הסטלביו ללא ספק הוכיחו שכשאלפא רוצה היא יכולה ויודעת לספק את הסחורה ולמרות שבאלפא הודו בעבר שמותגי הפרימיום הגרמניים פתחו עליה יתרון אדיר שיהיה קשה להדביק, בשנתיים האחרונות אחרי שנים של דשדוש נראה שסוף סוף החלו לבנות את המותג מחדש.

    האם כך תראה ה-6C?

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מקורות מדווחים: מכונית ספורט חדשה של אלפא בדרך לייצור

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.