• Ad
  • ממשיך להתחזק: דגמי 2022 של קאן אם מאבריק X3 בישראל

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אנחנו אמנם נמצאים בשלהי הקיץ, אבל כבר כעת מתייצבים בישראל דגמי 2022 במשפחת מאבריק X3 של של קאן אם. מאז הוצגה לפני כ-5 שנים עוברת סדרת רכבי ה-SBS הקרביים של קאן אם מידי שנה מסכת שיפורים עקבית, וגם לקראת שנת הדגם החדשה ניתן למצוא מספר שינויים טכניים מעניינים מלבד שנויי עיצוב קלילים וצביעות חדשות כדאי שכולם בשטח ידעו שהשקעתם את מיטב כספכם בדגמים החדשים ולא נשארתם עם הדגמים ה”נחותים” של השנה שעברה.

    אז מה התחדש לשנת 2022? מבחינת יחידת ההנעה השינוי העיקרי הוא בניהול מנוע משופר שהוסיף 5 כ”ס כשכעת המאבריק יכול להתגאות במספר הקסם 200. העדכני מוצע בגרסת ה-RR הבכירה, אך מהשנה גם בדגמי ה-DS שהסתפקו עד כה בהספק של 172 כ”ס.

    שנוי משמעותי וחשוב יותר נעשה בתמסורת בדגמי הטורבו שכוללת עתה מערכת חדשה בשם P Drive.  מבלי להיכנס לפירוט טכני מורכב, ניתן לספר כי המערכת משלבת מצמד פנימי בעל רולרים שנועד לצמצם את החופשי התנוע בין החלקים הנעים בתוך הוריאטור וליצר תגובה מהירה יותר בתאוצה. הפחתת החיכוך הפנימי תורמת לטענת קאן אם גם לעמידות משופרת עם מרווח טיפולים מוגדל של 100 שעות מנוע או 3000 ק”מ. שינוי נוסף בתמסורת בדגמי הטורבו RR הוא תוספת תצוגת טמפרטורת הרצועה לטובת שמירה על אורח חיה.

    השלדה וכלוב הבטיחות מורכבים מעתה מצינורות עבים יותר ב-30% שתרמו לעליה של 13% בקשיחות המבנית יחד עם מוט רדיוס חדש ומעובה מאחור. בדגמי XRC ו-XRS קיבלו משולשים מחוזקים מלפנים, ישנו דיפרנציאל קדמי ננעל משופר (גם בדגם ה-120 כ”ס נטול הטורבו) וניתן לבחור צמיגי 30 או 32 אינטש של מקסיס.

    מחירי דגמי 2022 של קאן אם מאבריק X3  מתחילים ב-145 אלף ש”ח לדגם ה-DS 120 כ”ס הבסיסי וממשיכים ל-162 אלף ש”ח לדגם ה-DS 200 כ”ס.

    דגמי ה-RR בכל הגוף הרחב מתחילים ב-210 אלף ש”ח לדגם ה-XRS הסטנדרטי ו-227 אלף ש”ח ל-XRS בעל המתלים האדפטיביים. זהו גם מחירו של דגם ה-XRC בעל הצמיגים המוגדלים המיועד לשטח טכני.
    מחירו של דגם ה-MAX בעל 4 מקומות ישיבה עומד על 232 אלף ש”ח כאשר עבור מערכת המתלים האדפטיבית נדרשת תוספת של 11 אלף ש”ח.

    The post ממשיך להתחזק: דגמי 2022 של קאן אם מאבריק X3 בישראל first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.