• Ad
  • כטיזר לקראת תערוכת פרנקפורט הקרובה חשפה מאזדה איור של דגם התצוגה 'קוארו'. האם מאזדה תשלוף מן השרוול הפתעה מרגשת?
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מאזדה פרסמה בסוף השבוע סקיצה מאוירת של מכונית התצוגה שתעמוד במרכז הבמה שלה בתערוכת פרנקפורט הקרובה, באמצע ספטמבר.

    כראוי ל'טיזר', אנשי מאזדה לא חושפים פרטים ברורים אודות מכונית התצוגה הזאת, ומכיוון שהפרופורציות של איור יכולות להיות מאד שונות מן המוצר האמיתי הוא פותח פתח לדמיון, ומציע לפחות שלוש השערות מעניינות.
    מה שברור, וזה בכל מקרה לטובה, הוא שההצלחה של מאזדה עם קו העיצוב החדש בכלל, ובפרט עם דגמי הדור החדש שלה, מעודדת אותם להמשיך ולחדש, כך שהיא לא תסתפק ב-CX-3 וב-CX-5 המוכרים לנו.

    דגם התצוגה החדש שיוצג בפרנקפורט נקרא 'קוארו' (Koeru), וכחלק מלימוד התרבות היפנית, באדיבות היצרן מהירושימה, מאזדה מצרפת אותו לרשימת מונחים שגם כך קשה לנו לבטא כמו 'האזומי' (Hazumi) ו'טקרי' (Takeri) – ומסבירה שמשמעותו היא "מעל ומעבר".

    השאלה המסקרנת יותר היא האם 'קוארו' חושף בפנינו טפח ראשון של מה שאנחנו מצפים לראות – כלומר את הדור הבא של מאזדה CX-9 שאמור להופיע בתערוכת המכוניות של לוס אנג'לס בנובמבר, או משהו הרבה יותר מרתק – גרסת קופה של CX-3 – משהו שמזכיר את היחס שבין ב.מ.וו. X4 ל-X3.

    הפרטים הרשמיים היחידים שחושפת מאזדה בהודעתה לעיתונות מתארים את ההתלהבות שלהם (ושל כל העולם) מפלח השוק הלוהט של 'קרוס-אוברים', ואת השילוב הצפוי שם של שפת העיצוב הנוכחית שלהם, שאותה הם מכנים 'קודו' (Kodo) עם הדינמיות של המוצר ועוד כל מיני דברים שאנשי מכירות נוהגים לומר.

    העובדות הברורות היחידות הן ש-CX-9, קרוס-אובר שהושק בעולם בשנת 2006, הוא כיום הדגם הוותיק ביותר של מאזדה שעדיין מבוסס על פלטפורמה משותפת לה ולפורד (על בסיסה נבנו בין השאר פורד אדג' היוצא והדור הקודם של מאזדה 6), ושממש בקרוב תוצג המחליפה האמיתית שלו – לכן אין יותר מידי צורך בדגמי תצוגה לקראתו.

    היות שהאיור לבדו לא מאפשר לדעת אם מכונית התצוגה תתבסס על הפלטפורמה הקטנה (מאזדה 2, CX-3) או הגדולה (מאזדה 6, CX-5) של החברה, הרי שכדי לדעת דברים בוודאות נצטרך להתאזר בסבלנות עד לקראת תערוכת פרנקפורט.

    כמובן שאם משאלות יכולות להתגשם ברור שהרבה יותר מרתק יהיה לקבל (כפי שעשויה לרמוז הצללית הנמוכה והדינמית שמוצגת באיור) דגם חדש לגמרי, למשל CX-4, כלומר גרסת קופה של הקרוס-אובר הקטן CX-3 שצפוי בארץ בקרוב.

    אפשרות שלישית, שגם היא מגרה את הדמיון, היא שאנשי מאזדה יבחרו לברוא יורש ל-CX-7 (שיוצר בין השנים 2006-2012 והוחלף על-ידי CX-5), ודבר כזה יכול להיות תצורת הקופה של CX-5.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מכונית החידות של מאזדה: האם 'קוארו' תהיה CX-3 קופה או CX-9 חדשה?

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.