• Ad
  • מיצובישי, מיצובישי אאוטלנדר, מיצובישי אאוטלנדר 2021
    הדור החדש של מיצובישי אאוטלנדר מציג קפיצת דרך משמעותית בזכות שיתוף הפעולה עם ניסאן. המחיר זינק בהתאם ומתחיל ב-179 אלף ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מיצובישי השיקה הבוקר (ב') בישראל את אאוטלנדר החדש – הקרוסאובר שאמור להזניק סוף סוף את היצרנית היפנית אל דרך חדשה. הדור החדש, רביעי במספר, של אאוטלנדר הוא דגם חדש ראשון שפותח מאז שרנו-ניסאן רכשה את גרעין השליטה במיצובישי, והוא פותח בשיתוף פעולה צמוד עם ניסאן.

    מיצובישי אמורה להתמקד בשנים הקרובות ברכבי פנאי עם הנעה היברידית/חשמלית, ולרכז פעילות בשווקים שבהם יש לה יתרון ודריסת רגל, כלומר ארצות הברית ודרום מזרח אסיה. במקור אמורה הייתה מיצובישי לסגת מאירופה, אם כי כרגע ייתכן שחלק זה של התוכנית יעבור חשיבה מחדש.

    אאוטלנדר החדש חולק בסיס עם ניסאן אקסטרייל החדש ובנוי על פלטפורמת CMF C/D המודולרית של רנו -ניסאן. היות שהשוק האמריקני הוא החשוב מבחינת מיצובישי מציג אאוטלנדר ('ווג' בארה"ב) חזית אגרסיבית ועיצוב מנופח ומגודל.

     

    מיצובישי, מיצובישי אאוטלנדר, מיצובישי אאוטלנדר 2021

     

    השוק האמריקני מכתיב גם את יחידת הנעה: מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי מתכנון של ניסאן. זה נחשב לנפח מנוע סטנדרטי ומקובל במכוניות אמצע הדרך בארה"ב, אבל בישראל זה קצת לא שגרתי. המנוע מספק 181 כ"ס ו-25 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, שאותה תרמה מיצובישי, והוא מניע את הגלגלים הקדמיים.

    כאופציה מוצעת מערכת הנעה כפולה שמכונה S-AWC ומעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים לפי דרישה. מערכת זאת ממננת את חלוקת הכוח בין הגלגלים האחוריים באמצעות בלימה כדי לדמות חלוקה וקטורית ונעילת דיפרנציאל. גרסה היברידית נטענת אמורה להצטרף למבחר במהלך השנה הבאה.

    למראה המוגדל יש סיבה טובה: עם אורך של 471 ס"מ אאוטלנדר החדש אמנם ארוך רק בסנטימטר וחצי מקודמו, אך בל הוא רחב ממנו בחמישה סנטימטרים מאד משמעותיים (186 סנטימטרים) וגבוה יותר ב-3.5 סנטימטרים (175 ס"מ). בסיס הגלגלים הוארך ב-3.5 ס"מ ועומד על 270 ס"מ.

    אאוטלנדר היוצא כיכב בטבלת המכירות בישראל למרות גילו המתקדם, וזאת בזכות אופציה לשורת מושבים שלישית ושבעה מקומות ישיבה. אופציה זאת הפכה לסטנדרט של הדור החדש.

    בתחום הבטיחות אאוטלנדר החדש מיישר קו עם המקובל כיום, ובנוסף ל-11 כריות אוויר מוצע מערך כמעט מקיף של מערכות עזר אקטיביות, בהן בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תנועה בשטחים מתים ותנועה חוצה מאחור, תאורת אור גבוה אדפטיבית והתרעת ערנות לנהג. באופן כמעט מפתיע לאאוטלנדר יש מערכת התרעה מפני סטיה מנתיב בלי תיקון היגוי אקטיבי ושמירה על מרכז נתיב – לטענת אנשי כלמוביל זאת פשוט אופציה שאינה אופציונלית.

     

     

    מיצובישי, מיצובישי אאוטלנדר, מיצובישי אאוטלנדר 2021

     

    אאוטלנדר החדש מוצע אצלנו בחמש רמות אבזור: 'אקזקיוטיב', 'אינסטייל', 'פרימיום', 'לוקשרי' ו-'לוקשרי TTH' כאשר שתי רמות האבזור הבכירות מוצעות עם אופציה להנעה כפולה. רמת האבזור הסטנדרטית שודרגה, ומרמת גימור 'אינסטייל' ומעלה מוצע גג שמש פנורמי, משטח טעינה אלחוטי, חימום למושבים הקדמיים וחישוקי 20 אינטש. ברמות הגימור הבכירות מוצע אאוטלנדר עם ריפודי עור מלאים, דיפוני עור לדלתות וללוח המכשירים, תצוגה עילית צבעונית, בקרת אקלים תלת אזורית ומערכת שמעה עם 10 רמקולים של Bose.

    כאמור, המחיר זינק והגרסה הבסיסית ביותר עולה מעתה 179 אלף שקלים, וזאת קפיצה של כ-20 אלף ש"ח ביחס לגרסת ציי הרכב הפופולרית של אאוטלנדר היוצא. 190 אלף ש"ח נדרשים תמורת רמת האבזור 'אינסטייל' ו-200 אלף ש"ח לרמת 'פרימיום'. רמת האבזור לוקשרי עולה 215 אלף ש"ח ו-225 אלף ש"ח עבור 'לוקשרי TTH' בעלת בצבע הדו-גווני. מי שיחפוץ בהנעה כפולה יצטרך להוסיף עוד 10,000 שקלים.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מיצובישי אאוטלנדר חדש הושק בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.