• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
    super enduro 2021

    בעקבות הכנות רבות והתגברות על לא מעט מכשולים שהציבו ארגוני הגנת הטבע יוזנק השבוע Minus 400" – מרוץ אופנועי השטח הבינלאומי הקשוח שייערך לראשונה מעולם בישראל ויפתח את סבב אליפות העולם ב'הארד אנדורו'. אליפות זאת מנוהלת לפי כללי התאחדות האופנועים העולמית (FIM) על ידי חברת 'דורנה' אשר מפיקה גם את אליפויות ה-MotoGP וה'סופרבייק'. נותנת החסות הראשית לארוע, ולאליפות, היא RedBull האוסטרית, והיא גם תשדר את המרוץ בשידור ישיר ברשת המדיה שלה.

    super enduro 2021

    מה זה Hard Enduro Chempionship?
    סבב תחרויות צעיר זה הושק בשנת 2018 בהתאם לפרוטוקול ייחודי שנכתב על-ידי ה-FIM במטרה לקיים תחרות אנדורו קשוחה ומאתגרת לאורך מספר ימים. בסבב כלולים השנה 8 מרוצים, בהם אירוע 'הארצברג' המפורסם שלנערך באוסטריה ו'רומניאקס', המפורסם לא פחות, שנערך ברומניה.

    בכל מרוץ יש קטעי רכיבת אנדורו בשטח פתוח וקטעי רכיבה צפופים במסלולים שנבנים במיוחד לכל אירוע, וזאת כדי להנגיש את הצפייה לקהל צופים רחב.

    לצד רוכבים מקצוענים פתוחה האליפות הזאת גם חובבים, וכולם מתחרים אלה לצד אלה. המתחרים נחלקים למספר קבוצות דירוג בהתאם לזמנים שאותם הם קובעים במקצי דרוג, וזה מאפשר לרוכבים צעירים ומוכשרים להשיג תשומת לב עולמית.

    מה זה Minus 400?
    בזכות ההצלחה של מספר אירועי אנדורו בינלאומיים שנערכו בישראל בשנים האחרונות הצליחה עמותת Riders for Riders לשכנע את מארגני אליפות ה"הארד אנדורו" להוסיף גם את ישראל לסבב העולמי, ומן הצד הישראלי הם גייסו את תמיכת משרד הספורט.

    האירוע "שלנו", השבוע, פותח את עונת 2022, וכדי להקנות לו משיכה ייחודית נבחר ים המלח – המקום הנמוך ביותר בעולם, למרכז ההתרחשות. תוואי השטח הייחודי מאפשר לקיים תחרות מאתגרת, והקרבה אל אזור המלונות של נווה זוהר, בדרום ים המלח, מאפשר לתיירים לחזות באבק ממש מתחת לחלונות החדרים שלהם. אנשי 'ריידרס' מקווים שהאירוע השבוע יהיה מוצלח מספיק כדי לפתוח מסורת ולכלול את ישראל באופן קבוע באליפות העולמית. כך או אחרת זאת פעם ראשונה שבה נערכת בישראל אליפות בינלאומית רשמית של ה-FIM.

    איך זה יראה?
    Minus 400 ייערך במהלך שלושה ימים השבוע, בין ה-5-7 באפריל. לב התחרות הוא "מתחם הכפר המוטורי" אשר נבנה במיוחד, ומשם יוזנקו הרוכבים ביום שלישי השבוע (היום הראשון של האירוע) וביום חמישי (היום השלישי והמסכם של התחרות), ושם גם נמצא קו הסיום של כל אחד משלושת ימי המרוץ.

    מתחם הכפר המוטורי ממוקם על חוף ים המלח והוכשר בו מסלול סופר אנדורו מעגלי שבו יערך חלק משמעותי מן האירוע ביום הראשון. סביב המתחם הוקמו טריבנות, חנויות, דוכני אוכל ומתחם VIP, ושאטלים חינמיים יסיעו את הצופים לנקודות תצפית לאורך המסלול.

    מה הלו"ז?
    המרוץ יוזנק ביום שלישי השבוע (5 באפריל) בשעה 9 בבוקר אל מסלול הסופר אנדורו בכפר המוטורי, וייערכו עליו מספר מקצי תחרות ומקצה גמר.

    ביום השני (6/4), יום ה'פרולוג' אשר מקדים את יום התחרות העיקרי, יוזנקו הרוכבים בקבוצות של עשרה, וזאת בהתאם לזמנים שאותם השיגו ביום הראשון. מסלול המרוץ, באורך 18 קילומטרים, מתחיל בכפר המוטורי וגם מסתיים שם, והזמנים שישיגו הרוכבים במקצה הזה יקבעו את סדר הזינוק ליום השלישי.

    ביום חמישי השבוע (7/4) יוזנקו הרוכבים מכביש 258/נחל חימר אל מסלול מאתגר באורך 75 קילומטרים אשר יסתיים, כאמור, בכפר המוטורי, ולאחריו יתקיים שם טקס חלוקת הגביעים.

    super enduro 2021

    מי מגיע?
    העילית שבעילית של רוכבי האנדורו בעולם משתתפים באליפות, ורובם כבר הגיעו או יגיעו ארצה השבוע. בין השמות הגדולים שחלקם כבר ביקר בישראל באירועים קודמים בולט בילי בולט הבריטי (רוכב הוסקוורנה) אשר זכה באליפות ההארד אנדורו בשנים 2018 ו-2021, ובולטים גם הבריטי ג'וני ווקר (בטא) וגראם ג'רביס שהוא אחד מרוכבים וותיקים והמצליחים בתחום מאז ומעולם. רוכבים ידועים נוספים שישתתפו הם אלפרדו גומז הספרדי (גאס גאס), וייד יאנג מדרום אפריקה (שרקו), תיאודור קאבצ'קב הבולגרי והרוכבת המצליחה מספרד סנדרה גומז.

    הרוכב הישראלי הבולט ב'מינוס 400' הוא סוף סלע שהצליח להתברג אל צמרת הרוכבים העולמית ולהשיג הישגים יוצאי דופן. כולנו תקווה שבמגרש הביתי יצליח סוף להפתיע מול כוכבי חו"ל עם פודיום בקטגוריית הגולד.

    המארגנים מספרים שלמרוץ נרשמו 190 רוכבים, רובם ישראלים שזו עבורם פעם ראשונה שבה הם לוקחים חלק בתחרות בינלאומית של ה-FIM.

    כמה יעלה?
    מחיר הכניסה למתחם הכפר המוטורי הוא 25 ש"ח לאדם ליום. כניסה למתחם ה-VIP, אשר כוללת גם ארוחת צהריים ושתיה חופשית, עולה 415 ש"ח לאדם.

     

    The post מחממים מנועים לקראת מרוץ Minus 400 first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מחממים מנועים לקראת מרוץ Minus 400

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.