כשלושה חודשים לאחר שמזראטי גיבלי נחשפה לראשונה בתערוכת הרכב של שנחאי היא מושקת גם בישראל.
גיבלי, ובמידה מסוימת גם הקוואטרופורטה הגדולה יותר והחדשה גם היא, מסמנות את הקו העיצובי החדש של מזראטי ואמורות להעלות את מכירות המותג מכ-6,000-7,000 מכוניות בשנה אל רף ה-50,000 עד לשנת 2015. יעד זה עשוי להיות מושג בעזרת מכונית פנאי חדשה של מזראטי שתושק בשנה הבאה ותתחרה בפורשה קאיין וב.מ.וו X5.
גיבלי, מצידה, היא כרטיס הכניסה למותג היוקרה האיטלקי, ובתרגום לשקלים (אחרי מיסים) מדובר בתג מחיר של 590,000 ש"ח לגרסת הבסיס. לדברי יואב הורוביץ מנכ"ל אוויס ויו"ר אוטו איטליה, יבואנית מזראטי לישראל, יעד המכירות עד סוף 2013 הוא 50 יחידות, ובשנה הבאה, יחד עם מכונית הפנאי, יעודכן היעד ל-150 יחידות.
גיבלי היא מכונית סלון בגודל מלא, עם אורך כללי של 497 ס"מ ובסיס גלגלים של 299 ס"מ – מימדים שמציבים אותה בחלק העליון של הקטגוריה מול ב.מ.וו. סדרה 5, מרצדס E קלאס ואאודי A6, וגם במכוניות מרתקות יותר כמו אאודי RS7.
גיבלי מצויידת כסטנדרט במושבי עור חשמליים, חיישני תאורה, גשם וחניה, מפתח חכם, מערכת מולטימדיה מקורית עם צג מגע בגודל 8.4 אינץ', חישוקי 18 אינץ' ועוד. בראש רשימת האופציות בתוספת תשלום נמצא מערכת שמע איכותית מבית באוורס אנד ווילקינס (Bowers & Wilkins) עם 15 רמקולים.
גיבלי תשווק אצלנו עם מנוע V6 בנזין בנפח 3.0 ליטר בשני הספקים: הגרסה הבסיסית מוגדשת טורבו ומספקת 330 כ"ס (0 ל-100 ב-5.6 שניות ו-263 קמ"ש) החמה יותר (S) מוגדשת באמצעות צמד מגדשי טורבו ומפיקה 410 כ"ס (0-100 ב-5.0 שניות, 285 קמ"ש). שתי הגרסאות ישודכו לתיבה אוטומטית בעלת שמונה הילוכים (עם שליטה ידנית באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה) ויעבירו את הכוח לגלגלים האחוריים. הגרסה הבכירה (S) תשווק גם בגרסת הנעה כפולה שמאיצה ל-100 קמ"ש תוך 4.8 שניות ומגיעה למהירות מירבית של 284 קמ"ש.