• Ad
  • סדנת הנסי מטקסס תציע גרסאות משופרת לקורבט ZR1 החדשה שהוצגה לאחרונה. בתפריט שלוש גרסאות בהספקים של בין 850 ל-1200 כ"ס, פחות מ-10 שניות בדרך לרבע מייל ואחריות מלאה לשנתיים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    עוד לא לגמרי הספקנו להתאושש מהקורבט ZR1 החדשה שהוצגה עם יחידת הנעה של לא פחות מ-755 כ"ס לפני שבועות ספורים בתערוכת לוס אנג'לס וכבר אנו מתבשרים על אופציה לקבל את אותה מכונית עם – כדאי שתחזיקו חזק – הספק פסיכי של 1,200 כ"ס.

    לא מדובר בסוג של קומבינה של משפרי מדרכה שיכולה להחזיק במקרה הטוב כמה מקצי דראג אלא בגרסה חצי רשמית באדיבותה של הנסי (Hennessey) מיוסטון שבטקסס, סדנה שהפכה לסוג של יצרנית בוטיק המתמחה כבר למעלה מיובל שנים בשיפור מכוניות ספורט שונות החל בשמות גדולים כמו פרארי, פורשה ומקלארן וכלה בגרסאות מחוזקות לדגמים אמריקאים פופולרים כמו פורד מוסטנג, שברולט קמארו או קאדילק CTS-V ומעל לכל האחראית גם לוונום GT – המכונית שמחזיקה בשיא האצה ל-300 קמ"ש ואחת מהמכוניות היחידות בעולם עם רישוי לכביש הציבורי שמסוגלת להגיע למהירות של מעל ל-430 קמ"ש.

    הרבה דלק זרם במנועי הוי 8 של הקורבטים מאז שמכונית הספורט האמריקאית ידעה למעשה רק לנסוע מהר בקו ישר ואין מנוס מלציין שמאז הדור החמישי (ובמיוחד השישי והשביעי הנוכחי) מכונית הספורט מדטרויט מצוידת ביכולות מרשימות שמאפשרות לה להרשים גם כשהכביש מתפתל ואפילו, בפחות משליש מחיר, לאתגר לעיתים את התוצרת של יצרניות האקזוטיקה מאירופה.

    עם זאת, אין ספק שעדר של 1,200 סוסים בגלגלים האחוריים נשמע כמו משהו שיהיה קשה אפילו לסופר קורבט להתמודד איתו אבל בעולם שכל הזמן מחפש את הריגוש הבא ומקדש את טבלאות הנתונים, ברור כשמש שלא מעט אנשים ישמחו לשים את ידיהם על הקורבט ZR1 הנסי 1,200 HPE שמגיעה עם גרסה משופרת מאוד של מנוע הקורבט המקורי הכוללת בין היתר בוכנות וטלטלים מחוזקים, ראש מנוע אחר עם גלי זיזים בזוויות קרביות ושסתומים מוגדלים ומגדש על ואינטרקולר גדולים יותר.
    הסופר קורבט רושמת תאוצה ל-60 מייל (96 קמ"ש) בתוך 2.2 שניות, מגיעה למהירות מרבית של  370 קמ"ש, מסיימת את מאוץ הדראג לרבע מייל בתוך 9.2(!) שניות ומגיעה עם אחריות מלאה.

    הנסי תציע לצד ה- 1,200 HPE הקיצונית גם שתי גרסאות מעט "רגועות" יותר – הראשונה עם 850 כ"ס והיא תסיים את המאוץ הקלאסי ב-2.6 שניות ותחצה את קו הרבע מייל כעבור 10.3 שניות והשנייה עם 1,000 סוסים שיאפשרו לה לקצץ עוד עשירית בזמן בדרך ל-60 מייל וחשוב מכך תהיה מסוגלת לשבור את תקרת הזכוכית ולרדת מ-10 שניות במאוץ לרבע מייל עם זמן של 9.7 שניות במסלול הדראג.

    הנסי עדיין לא פרסמה את תמחור הגרסאות השונות שלה ל-ZR1 החדשה, אך יש להניח שהוא יהיה לא נמוך ויחד עם זאת עדיין אטרקטיבי ביחס של ביצועים פר דולר וכי הביקוש יעלה על ההיצע.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מוגזם או מושלם? הנסי תציע 1,200 כ"ס לשברולט קורבט

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.