• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    בוטל מסע הג’נטלמנים

    מחר (ו’) אמורה הייתה להתקיים בישראל “רכיבת ה-DGR” השנתית, שידועה יותר כ”מסע הג’נטלמנים”, וזו הפעם השנייה ברצף שהיא מבוטלת. בשנה שעברה זה קרה בגלל הנגיפים, והשנה בגלל הטילים.

    “רכיבת ה-DGR” יובאה לישראל מחו”ל וכבר התקיימה בארץ באופן רצוף בשנים 2016-2019. הרעיון המסדר מאחורי “מסע הג’נטלמנים” הוא מסע רגוע, מאד מעונב, למעשה “הפנינג” צבעוני שבו מציגים המשתתפים לראווה את היצירות הדו-גלגליות המשופצרות שלהם.

    ברוב המדינות המערביות בחו”ל, שבהן לבוש מעונב הוא דרך חיים וכדי לקיים אופנוע ראוי לא צריך למשכן את העתיד של הילדים, הדגש הוא על האופנועים עצמם (וגם על בירות קרות, מוזיקה חיה ברקע וחטיפים תואמים). אצלנו, בישראל, הכל קצת יותר דחוק ולחוץ, אבל דווקא משום כך מדובר בחוויה יוצאת דופן לטובה, ובהזדמנות היחידה של 90% מן המשתתפים להיאבק עם קשירת עניבה…

    בוטל סבב המוטו GP של פינלנד, נוסף סבב בספילברג
    סבב המוטו GP הפיני, שאמור היה להתקיים בסוף השבוע של ה-9-11 ביולי בוטל בגלל מגפת קורונה, וזאת לאחר דחיה דומה בשנה שעברה. במקומו נוסף סבב אוסטרי ברדבול רינג שבבספילברג, אוסטריה, והוא ייערך בסוף השבוע של ה-6-8 באוגוסט, כלומר בסוף השבוע שלפני הגרנד פרי האוסטרי שמתוכנן להתקיים באותו המסלול.

     

    מוזיאון האופנועים של דוקאטי בבולוניה

    מוזיאון דוקאטי יפתח מחר מחדש

    מחר, ה-21 במאי, ייפתח מחדש מוזיאון האופנועים של דוקאטי בעיר בולוניה שבאיטליה. כמו רוב העסקים ומקומות הבילוי באיטליה גם מוזיאון האופנועים – אשר מציג את ההיסטוריה העשירה של המותג בכלל, ואת ההתפתחות המרשימה שלו וההצלחות שלו בספורט המוטורי – נסגר למבקרים בגלל מגפת קורונה, והפתיחה שלו מבשרת טובות לא רק לאוהבי הדו גלגלי. בשלב ראשון יהיה המוזיאון פתוח רק בסופי שבוע – בין הימים שישי לראשון.

    במקביל, וזה דווקא סבבה עבורנו, ישראלים שמרותקים למדינה בגלל מגבלות טיסה, אחד הדברים שפותחו במוזיאון בתקופת קורונה הם סיורים וירטואליים, ואלה לא מפסיקים עם פתיחתו מחדש. כפועל יוצא אנחנו יכולים לצאת לסיור דיגיטלי מודרך מן המחשב שלנו על גבי הפלטפורמה המקוונת של דוקאטי. החל מיום שבת הקרוב תיפתח תערוכה מקוונת חדשה שנקראת “המסע המקוון של דוקאטי”, ואפשר יהיה לחוות באמצעותה סיור מודרך חי בחלקים מסוימים של פס הייצור של דוקאטי.

    פיאג’ו MP3 קיבל גרסת 400 סמ”ק
    היצע הדגמים של משפחת התלת-נועים של פיאג’ו רוענן והחידוש העיקרי הוא גרסת 400 סמ”ק שמחליפה את ה-350 המוכר. המנוע שודרג כדי לעמוד בדרישות תקינת אירו 5, וזאת למעשה גרסה מוגדלת נפח של מנוע ה-350 היוצא. ההספק שופר ל-35.4 כוחות סוס ב-7000 סל”ד, כלומר שהוא התחזק ב-4 כ”ס. זמינות הכוח שופרה עם מומנט מרבי שמגיע כעת ל-3.9 קג”מ ומתקבל 750 סל”ד מוקדם יותר. פיאג’ו תציע את MP3 400 HPE החדש בגרסה רגילה, או עם חבילת אבזור “ספורט”.

    גם גרסת ה-500 סמ”ק הבכירה עודכנה קלות והותאמה לתקינת אירו 5, וזה דוודא הפחית מעט את ההספק המרבי ל-43.6 כוחות סוס. גרסה זאת קיבלה גם הילוך אחורי.

     



     

    עדכון קל לדגמי האנדורו של הוסקוורנה לקראת 2022

    הקיץ בפתח והוסקוורנה מיהרה לחשוף דגמי 2022 מעודכנים. היקף השינויים מינורי יחסית, אבל אלה דגמים חדשים לגמרי שהוצגו אך לפני שנתיים וזה העדכון המשמעותי ביותר מאז.

    השינויים מסתכמים בכיול מתלים חדש ומעבר לשימוש במצמד הידראולי ובמערכת בלמים מתוצרת חברת ‘ברייקטק’. יש גם מושב חדש ומשופר, וסכימת צביעה עדכנית ונקיה שמשלבת בין גוף לבן למושב ומראות בצבע אפור. דגמי האנדורו המעודכנים של הוסקוורנה צפויים להגיע לישראל לקראת סוף הקיץ.

     

    ימאהה חושפת XSR125

    משפחת דגמי הרטרו של ימאהה כוללת דגמי 700 ו-900 סמ”ק עם מנועים של MT07 וה-MT09 בהתאמה. השבוע נוסף למשפחה אח קטן בנפח 125 סמ”ק שמיועד לדור הצעיר ולחובבי רטרו עם רישיון מוגבל שמחפשים כלי עירוני. העיצוב, בסגנון שנות ה-70,  שומר על קשר ברור לאחים הגדולים: פנס קדמי עגול, מיכל דלק בצורת טיפה ומושב שטוח.

    המנוע, מקורר מים ומוזרק, נלקח מדגמי MT125 ו-R125 ומספק 14.9 כוחות סוס, והוא מתאים כמובן לתקינת אירו 5. ימאהה תציע את XSR125 עם שתי חבילות עיצוב חיצוני: Racer Kit עם מסיכת חזית ומספרי צד, ו-Urban Kit עם משקף גבוה ומגיני צד מאלומיניום.

     

    וגם את ה-R7 החדש

    דגם חשוב יותר שיאמהה חשפה השבוע הוא R7 החדש. מדובר באופנוע סופרספורט שפוי יחסית, בעיצוב מדליק, שעושה שימוש במנוע טווין מקבילי שמניע את ימאהה MT07 הפופולרי. MT07 תרם גם את השלדה ומכלולים נוספים, והכל כדי לחסוך בעלויות ולהציע את R7 במחיר אטרקטיבי. כמה אטרקטיבי? נאלץ להמתין לתחילת השנה הבאה, אז הוא צפוי להגיע ארצה.

    הארלי האמריקנית ו’הירו’ ההודית מפתחות יחד קרוזרים קטנים

    שוק הדו גלגלי הגדול ביותר בעולם (יותר מ-80% מן המכירות השנתיות) נמצא בדרום מזרח אסיה, והוא מתפתח במהירות הרבה ביותר בהודו ובסין, ובשוק הזה נמכרים בעיקר אופנועים עם מנועים בנפח קטן עד בינוני. הארלי דוידסון הכריזה כבר בשנה שעברה על שותפויות ושיתופי פעולה גם בסין וגם בהודו, ואחת התוצאות הצפויות שלהן תהיה אופנוע קרוזר עם מנוע במבנה V (כמובן) אך עם נפח של 300 סמ”ק בלבד.

    בשוק ההודי קשרה הארלי דוידסון קשר עם חברת ‘הירו’, אחת מיצרניות האופנועים הגדולות במדינה, שבמסגרתו היא תשווק, תקדם ותשרת את המכירות של הארלי בהודו.

    השבוע נודע שהקשר בין שתי החברות יכלול בקרוב גם פיתוח משותף של אופנועי קרוזר אשר יימכרו לשני סגמנטים שונים: גרסאות “יוקרתיות” ויקרות של האופנועים תימכרנה תחת הסמל של H-D לפלח השוק היוקרתי, וגרסאות בסיסיות יותר תימכרנה תחת הסמל של ‘הירו’ במחירים עממיים, לשוק העממי. שתי הסדרות הנפרדות יונעו ככל הנראה באמצעות מנועי V בנפח חצי ליטר.

     

    The post מהנעשה השבוע: סיכום על גלגל אחד first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מהנעשה השבוע: סיכום על גלגל אחד

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.