• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    חברת 'מגנה' (Magna International) – אחת מספקיות המשנה הגדולות ביותר של תעשיית הרכב בעולם, מקימה מיזם משותף עם LG Electronics – אחת החברות שמובילות בייצור סוללות לרכב חשמלי – במסגרתו הן תייצרנה רכיבים עיקריים לייצור ותחזוקה של כלי רכב חשמליים.

     

     

    שתי החברות מתכוונות להשקיע יחד כמיליארד דולר במיזם המשותף, שייקרא LG Magna e-Powertrain, ומשמו אפשר ללמוד גם על המיקוד שלו: ייצור מערכות הנעה חשמליות, בעיקר מנועים חשמליים, ממירי מתח ומטענים מובנים.

    הפעילות החדשה של LG, אשר תחזיק ב-51% בעלות במיזם החדש, לא כוללת את חטיבת הסוללות החשמליות לרכב – LG Chem – אשר פיצלה לאחרונה את פעילותה בתחום הרכב מן הפעילות שלה בתחום אחסון האנרגיה. בתחום הרכב מתחרה LG Chem ראשית לכל ביצרניות הסוללות הסיניות הגדולות, ובראשן CATL ו-BYD, בחברות יפניות ובהן פנסוניק, וכמובן בארכי יריבה מבית – סאמסונג.
    המיזם המשותף החדש, שמנותק כאמור מתחום הסוללות, מעמיק את חדירתה של LG לתחום הרכב והתחבורה לאחר שזה לא מכבר היא רכשה תמורת 1.3 מיליארד דולר את ZKW Group, ספקית של מערכות תאורה לרכב. המעניין הוא ש-LG בחרה להקים את השותפות עם 'מגנה' – חברה שלא רק מייצרת ומספקת חלקי רכב ליצרניות רכב שונות, אלא גם מייצרת מכוניות שלמות עבור מספר יצרניות רכב, ובהן גם כלי רכב חשמליים והיברידים-נטענים.

     

     

    את הצעד הזה אפשר לבחון לא רק לנוכח הקונסולידציה הדרמטית שעוברת על תעשיית הרכב בעידן זה של שינויים דרמטיים – למשל איחוד פיג'ו-סיטרואן עם פיאט-קרייזלר שצפוי לצאת לדרך בחודש הקרוב תחת חברת 'סטלנטיס' החדשה, או רכישת ספקית החלקים האמריקנית הגדולה 'דלפי' (שבעבר הייתה בבעלות ג'נרל מוטורס "הישנה") בידי ספקית החלקים בורג-וורנר, אלא גם לנוכח צעדים של יצרניות הרכב הגדולות, ובראשון פולקסווגן וטויוטה. פולקסווגן – יצרנית הרכב הגדולה בעולם, מקימה מפעלים לייצור סוללות וחלקי מערכות הנעה חשמליות, ואילו טויוטה – יצרנית הרכב השנייה בגודלה בעולם – הקימה מיזם דומה יחד עם ספקיות המשנה 'דנסו' ו- Aisin Seiki.

    בהצהרה שפרסמו שתי החברות נמסר שהן ישתמשו בכוחה של מגנה במערכות הנעה חשמליות, כמו גם ברשת האספקה הגלובלית שלה, ובמומחיות של LG בפיתוח רכיבים למנועים חשמליים ולממירי מתח. הנהלת החברה החדשה ממוקמת באינצ'און שבדרום קוריאה, והיא תקים מפעלים ותחזיק משרדים גם בארה"ב ובסין, שבהם תעסיק כאלף עובדים. העסקה עצמה אמורה להיחתם סופית ביולי 2021 לאחר קבלת אישור בעלי המניות של LG , וכן אישורים רגולטוריים דרושים.

    The post מגנה מקימה מיזם משותף עם LG לייצור חלקים לרכב חשמלי appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מגנה מקימה מיזם משותף עם LG לייצור חלקים לרכב חשמלי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.