• Ad
  • לנד רובר מחזירה את הדיפנדר עם 400 כ"ס

    שנתיים אחרי שהופסק ייצור הדיפנדר, רכב השטח האולטימטיבי חוזר מהמתים במהדורה מוגבלת לכבוד חגיגות ה-70 לדגם ומשלב בין העיצוב הקלאסי האייקוני למנוע וי 8 מודרני עם 400 כ"ס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שנתיים אחרי שהגרסה "האחרונה בהחלט" של הדיפנדר ירדה מפס הייצור בינואר 2016 לאחר 68 שנים בהן יוצר רכב השטח הקשוח ללא שינויים מרחיקי לכת ולמרות שבלנד רובר התחייבו שהדיפנדר לא יחזור ובמקומו יושק בשנה הבאה רכב שטח מודרני בהרבה, מתברר שהיצרנית הבריטית לא הצליחה להתאפק והחליטה להציג עוד גרסה אחרונה "Works" במהדורה מוגבלת לכבוד יום ההולדת ה-70 של הדיפנדר.

    הפעם לא מדובר בסתם עוד מהדורת אבזור עם סמלים מיוחדים וכמה קישוטים אלא ברכב רציני מאוד שבמקום מנוע הדיזל שהפיק 155 כ"ס ששימש את גרסת הייצור האחרונה, מצויד במנוע וי 8 בנזין אטמוספרי מודרני בנפח 5.0 ליטרים המפיק 400 כ"ס ומומנט של מעל ל-50 קג"מ שיעברו לארבעת הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית הכוללת מצב ספורט וכמובן תיבת העברה עם שילוב ידני של הילוך כוח.

    מעבר ליכולת לפורר כל סלע בשטח, הדיפנדר Works מרשים גם על הכביש עם האצה למהירות תלת ספרתית בתוך 5.6 שניות. כדי להתמודד עם תוספת הכוח המסיבית הרכב צויד בחישוקי 18" מרשימים, בבולמים ובקפיצים מחוזקים, בבלמים מוגדלים ובמוטות מייצבים עבים, אבל משום שעדיין מדובר ברכב עם מרכז כובד גבוה שהשלדה שלו תוכננה לפני 70 שנים בלנד רובר החליטו לא לקחת צ'אנסים והגבילו אלקטרונית את המהירות המרבית ל-170 קמ"ש.

    מעבר לחישוקים ולגלגלים העצומים, הסופר דיפנדר שומר על המראה הקלאסי המקורי ולא כולל יותר מדי שינויים עיצוביים. אלה מסתכמים בידיות, דלתות ומכסה מיכל דלק מאלומיניום מוברש, פנסי לד ראשיים, כמה סמלים קטנים של המהדורה המיוחדת וגימור דו גווני המשלב בין גג וגריל שחורים לאחד מ-8 גווני מרכב שיוצעו.

    תא הנוסעים שומר על חלק ממאפייני העיצוב הקשוח והפונקציונלי המקורי אך יוסיף טוויסט יוקרתי וספורטיבי עם דשבורד ודיפונים בציפוי עור ותיפורים בולטים ומושבי ריקארו ספורט מרשימים.

    הדיפנדר Works יוצא בגרסאות מרכב קצר (90) או ארוך (110) והייצור יוגבל ל-150 יחידות בלבד. כפי שאתם בוודאי מנחשים תג המחיר לא צפוי להיות זול אבל האמת היא שאפילו אנחנו הופתענו לגלות שגרסה זו של הדיפנדר תעלה לכם כ-30 אחוזים יותר מאשר ריינג' רובר מאובזר חדש, או במילים אחרות החל מ-150 אלף לירות שטרלינג.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.