• Ad
  • כנס אקומושן התשיעי נערך כעת על פלטפורמה וירטואלית

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    הקורונה אולי מאחורינו אבל גם הכנס התשיעי של קהילת אקומושן, שנפתח היום (ג') יתקיים כמו קודמו במתכונת וירטואלית. גם השנה משתתפים בכנס המרכזי של קהילת האוטו-טק הישראלית מספר רב של בכירים מן התעשייה שלנו ובכירים מתעשיית האוטומוטיב העולמית.

     

     

     

    במקור תכננו מארגני הכנס לבצע אותו השנה במתכונת היברידית, כלומר שרוב האירועים ייערכו על פלטפורמה וירטואלית ובנוסף ייערכו גם מפגשים פיזיים בתל-אביב. אלא שבמציאות הישראלית לא רק קורונה מכתיבה את מצב הדברים, וגם לצרכים הפוליטיים והאישיים של מנהיג המדינה, ולמאוויים של אוייבנו, יש השפעה על החיים. מבצע "שומר החומות" בעזה, והפרעות בישובים המעורבים, אילצו את המארגנים להתמקד בחזרה בפלטפורמה הדיגיטלית.

    מצד שני, זה לא פגם כהוא זה במוטיבציה של אורחים מחו"ל להשתתף, כך שבין המשתתפים הבולטים באירוע – האקן סמואלסון, מנכ"ל 'וולוו' ואנה ווסטרברג, נשיאת חטיבת האוטובוסים של וולוו (ששייכת לחברת וולוו משאיות, חברה נפרדת מחברת המכוניות), סוואמי קוטגירי – מנכ"ל ספקית המשנה הגדולה 'מגנה', קלוטילד דלבוס סמנכ"לית כספים בקבוצת רנו, סנג'אי רבי – ראש חטיבת אוטומוטיב ותחבורה חכמה במיקרוסופט, וקרל יגנמה – נשיא ומנכ"ל חברת Motional שהיא מיזם משותף של Aptiv וקונצרן יונדאי לפיתוח טכנולוגיות נהיגה אוטונומית.

    הפלטפורמה הוירטואלית, שעליה נערך הכנס, מאפשרת לצפות בהרצאות של אורחים רבים מהארץ ומחו"ל, לקיים מפגשים עם נציגי חברות מהארץ ומהעולם, ולצפות בתערוכה שמאפשרת לחזות בטכנולוגיות השונות. כל אחד מן הסטרטאפים שעל הפלטפורמה יכול "לארח" מספר משתתפים באירוע שכולל מספר אפשרויות – החל מהצגת הצוות, דרך שיחה עם המנכ"ל ועד להצגת מעבדות המחקר והפיתוח וביצוע הדגמות. הכנס יתקיים במשך שלושה ימים ויסתיים ביום חמישי השבוע.

     

    כנס אקומושן התשיעי 2021

     

    בהודעת אקומושן לעיתונות מצוטט אביתר טרון, מנכ"ל קהילת אקומושן, שאמר: "משבר קורונה הוכיח שתחום התחבורה החכמה לא נעצר לרגע. אנחנו עדים להשקעות רבות בתחום ולהתפתחות מרשימה גם בשנת משבר, וגאים להמשיך לארח בשבוע אקומושן את בכירי עולם הרכב והתחבורה החכמה, אשר מציגים התעניינות רבה בישראל ובטכנולוגיה ישראלית".

     

    The post כנס אקומושן התשיעי נערך כעת על פלטפורמה וירטואלית appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.