• Ad
  • סיאט לוקחת את אופנת הקרוס-אוברים אל מסלול המירוצים, עם מכונית תצוגה שמונעת על ידי המנוע של ליאון קופרה. האם סיאט מכינה לנו את הג'יפון המהיר ביותר לחבר'ה?
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ערב פתיחת תערוכת פרנקפורט, במסגרת אירוע הגאלה המסורתי של קבוצת פולקסוואגן, חשפה סיאט את מכונית התצוגה 'ליאון קרוס ספורט', שאותה היא מכתירה כ"מורדת עירונית".

     

    Leon Cross Sport showcar-07

     

    ליאון SC קרוס ספורט, כך סיאט, "משלבת בין הביצועים של מכונית ספורט קומפקטית עם הצללית של מכונית קופה, ומחברת את זה עם הרבגוניות של הנעה כפולה ומרווח גחון מוגבה כמו גם עם עיצוב שמאחד את שני העולמות עם דינמיקה וקשיחות".
    ובתרגום לעברית מדוברת: אנשי סיאט יודעים שהם מאחרים מאד לשוק הקרוס-אוברים הבוער ולכן הם לקחו את ליאון קופרה SC, ניפחו, ניפחו, וניפחו אותה עד שהגיעו לממדים של קרוס-אובר, ובחרו לעצמם את נישת הביצועים כדי להביא לשוק ערך מוסף חדש או נקודת ייחוד מקורית (לפחות עבור מי שלא יכול להרשות לעצמו יגואר אף-פייס).

    העניין הוא שאנשי סיאט לא מנסים למכור את היצירה החדשה (העתידית, יש לומר, כרגע זאת עדיין רק מכונית תצוגה) כמי שתחרוך את הנורבורגרינג ותקצר שם את שיאי ההקפה, אלא כ"מורד עירוני", כלומר כלי אופנתי, חזק אמנם, שאמור לקלוע לטעמו של קהל עירוני צעיר.

     

    Leon Cross Sport showcar-09

     

    מנוע הטורבו-בנזין של ליאון קופרה, בנפח 2.0 ליטר, מספק 300 כ"ס ומאיץ את הג'יפון המהיר הזה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות. הכח מסופק לארבעת הגלגלים – וזה כמובן יתרון ייחודי לכלי העתידי במשפחת סיאט – ומרווח הגחון שלו גבוה ב-4.1 ס"מ מזה של ליאון קופרה.

    מכונית התצוגה מתגלגלת על גלגלים בקוטר 19 אינטש שמכונסים מתחת לקשתות גלגלים "דומיננטיות" ורחבות, ורבים מן האלמנטים הוויזואליים המרגשים של קופרה מצהירים גם כאן באופן ברור שמדובר בכלי ספורטיבי, כמו למשל כונס אוויר דומיננטי, ארבעה מפלטים וספוילר גג גדול מאחור.

     

    Leon Cross Sport showcar-03

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    כוכבות פרנקפורט 2015: סיאט ליאון קרוס ספורט

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.