• Ad
  • פולקסווגן תחשוף בחודש הבא "מיני קראוון" על בסיס הדור החמישי של 'קאדי'. אולי עוד נצטער שפיתחו חיסון לקורונה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אנשי חטיבת המסחריות של קבוצת פולקסווגן בחרו בדרך שונה כדי להציג פרטים ראשונים אודות גרסת ה"מיני קרוואן" של 'קאדי', שאותה יחשפו רשמית בחודש הבא. במקום לפרסם תמונות או תרשימים הם הפיצו בסוף השבוע ציורים דיגיטליים שיכולים לקסום לכל מי שקורונה תקעה אותו השנה בבית, בלי חופשה בבית מלון.

     

     

    לפולקסווגן יש היסטוריה עם ואנים מוסבים לצורכי טיולים ופנאי, וגם גרסת מיני-קראוון של 'קאדי' איננה חדשה. כבר משנת 2005 הם הציעו מיני-ואן מוסב, על בסיס קאדי, שנקרא בשם המחייב "ביץ' באגי". כעת, שבעה חודשים לאחר השקת דור חמישי של 'קאדי', והפעם על בסיס פלטפורמת MQB המודולרית (הדור הקודם נבנה על פלטפורמת PQ35 של גולף דור 5), הם ישיקו גרסה שנקראת בשם פחות סקסי: "מיני-קאמפר".

    מצד שני, שם הדגם הפך להיות משני יחסית לתזמון המושלם עבורו, ולא היינו מטריחים אתכם במה שהוא – בתכל'ס – גרסת אבזור לכלי רכב מסחרי שבקושי נמכר בישראל – לולא היו רבים מאיתנו תקועים בלי אפשרות לקחת את המשפחה לחופשה קטנה בחו"ל.
    אז "מיני-קאמפר" לא מיועד לכל אחד, אלא למי מאיתנו שעדיין אוהבים לישון בשטח, ומה שנחמד בו זה שאנשי פולקסווגן לקחו כמה אלמנטים שימושיים מן ה'קליפורניה' ומ'גראנד קליפורניה' – שהן גרסאות הקמפינג/טיולים של 'קראוול', וליהקו אותם באח הקטן.

    תא הנוסעים והחלל הפנימי של Mini-Camper, לדברי אנשי פולקסווגן, עוצב מחדש, והגימיק הגדול ביותר שלו הוא גג זכוכית פנורמי גדול, בשטח של כ-1.4 מטר רבוע, שמאפשר לשלוט ברמת השקיפות שלו. במילים אחרות, אם איתרע מזלכם לבחור נקודת חניה עם תצפית מהממת לצד מקור מים, אבל מהר מאד הסתער עליכם נחיל של יתושים או ברחשים – בכל זאת תוכלו להתענג על מראה של רקיע משובץ בכוכבים, אבל מתוך הרכב… מצד שני, אחד החידושים החשובים במיני קאמפר הוא מיטה כפולה, "באורך של כמעט שני מטרים", אשר בנויה באותה שיטה של המיטות שמוצעות ב'קליפורניה', עם קפיצים שאמורים לאפשר לישון טוב.

     

     

    אגב, הרעיון המסדר בכל המסחריות המוסבות לצרכי נופש ופנאי של פולקסווגן הוא רב שימושיות: אחרי שמתגברים על תוספת המחיר שלהן מגלים שרוב אבזור הנוחות שמותקן לטובת פעילויות פנאי ניתן לשליפה ולאחסון, וזה אומר שבחיי היום יום אפשר להשתמש בהם ככלי רכב מסחריים לכל דבר. במקרה של 'מיני-קאמפר' האבזור הזה כולל למשל סט של שולחן וכסאות מתקפלים, ממש כמו ב'קליפורניה', ואלה מאוחסנים ברכב במעין "סל" שהוא עצמו רב תכליתי ומשמש גם כמחיצת הפרדה או וילון כאשר חונים בחניון.

    כמובן שהדבר הזה גם נוסע כדי להגיע למקומות, וכמו גרסאות אחרות של 'קאדי' הוא מונע באמצעות מנוע טורבו-בנזין ארבעה צילינדרי שמספק 116 כוחות סוס, או מנוע טורבו-דיזל שמספקים 75 או 122 כוחות סוס. אנשי פולקסווגן מספרים שהותקנו גם "19 מערכות בטיחות חדשות", ומן הסתם הם מתכוונים לכל מערכות הסיוע-לנהג שמותקנות ב'קאדי', החל מבלימת חרום אוטונומית ובקרת שיוט אקטיבית לכל מהירויות הנסיעה עם אפשרות לעצירה והמשך נסיעה, וכלה ב"סייען נגרר" אשר בעת תמרוני חניה מקל על נסיעה לאחור עם נגרר.

    בין אם מיני קאמפר יגיע או לא יגיע לישראל ובלי קשר למחיר שלו, תודה לפולקסווגן על כך שגם בימי קורונה המחניקים הם מזכירים לנו שאפשר לצאת מהבית ולשמור לא רק על ריחוק חברתי אלא גם על השפיות.

    לקריאה נוספת: פולקסווגן קראוול T6.1 במבחן דרכים

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    כאשר אין מלונות פולקסווגן עושה קמפינג בשטח

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.