• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    הממונה על ההגבלים העסקיים באירופה אולי לא יאהב את זה, וגם רבים מן האוהדים השרופים של מרצדס, ב.מ.וו. ואאודי, אבל לפי דיווח של העיתון הגרמני Wirtschaftswoche – אאודי תצטרף בקרוב לברית של היריבות המרות שלה – מרצדס וב.מ.וו, ותפתח יחד איתן מכוניות אוטונומיות.

     

     

    ב.מ.וו. ומרצדס הכריזו בחודש יולי האחרון על שותפות פיתוח לטווח ארוך ביניהן שמטרתה לפתח טכנולוגיה לנהיגה אוטונומית, ובאותו מעמד הן גם הדגישו שהמיזם אינו בלעדי אלא פתוח בפני כל יצרניות הרכב וכן שותפים טכנולוגיים אחרים. לפי הדיווח בעיתון הגרמני, אאודי מצטרפת ל"ברית יצרניות הפרימיום" אבל חברת האם שלה, פולקסווגן, תמשיך לפתח כלי רכב אוטונומיים במסגרת מיזם אחר, שהוא שיתוף פעולה שהוכרז לפני כחודשיים עם פורד.

    מי שחוללה, לפני כחמש שנים, את הבהלה הנוכחית בתחום הרכב האוטונומי והחלה את מירוץ החימוש היא גוגל, אשר מאז הספיקה להפריד את פעילותה בתחום הרכב מפעילותה האינטרנטית הרגילה ולכלול את החלק האוטומוטיבי בחברת 'ויימו'. שתי החברות השונות פועלות כיום תחת חברה חדשה בשם אלפבית.

    בעולם פועלות כיום כמה עשרות יוזמות משמעותיות לפיתוח טכנולוגיה אוטונומית מחוץ לתעשיית הרכב, ובין המפורסמות בהן נמנות אובר האמריקנית, יאנדקס הרוסית, באיידו הסינית ועוד, ואלה מלחיצות מאד את יצרניות הרכב הוותיקות ואת ספקיות המשנה שלהן – חברות כמו בוש, קונטיננטל ומאגנה. יצרניות רכב חייבות לשתף ביניהן פעולה במגוון תחומים כיום בגלל שתעשיית הרכב והתחבורה נמצאת בכאוס חסר תקדים והן חייבות לחלוק ביניהן את עלויות הפיתוח העצומות – בעיקר כאשר מולן ניצבות ענקיות טכנולוגיות או סתם חברות שמצליחות לגייס סכומי כסף דמיוניים.

    אאודי, ב.מ.וו ומרצדס כבר משתפות פעולה במיזם אחר שנועד לחלץ אותן מן התלות בגוגל, וזאת לאחר שרכשו יחד את חברת המיפוי של נוקיה, HERE, בשנת 2015. ב.מ.וו. ומרצדס אף חיזקו את הקשרים התעשייתיים ביניהם והחלו לפתח יחד מכוניות "רגילות", ולא רק טכנולוגיה לתחבורה אוטונומית. בנוסף, בשנה שעברה מיזגו שתי החברות את פעילויותיהן בתחום ה"ניידות כשירות" כאשר חיברו את Car2Go ואת DriveNow כדי להתמודד בכח משותף בשוק הניידות המתפתח.

    The post יצרניות היוקרה הגרמניות נגד גוגל ואובר appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יצרניות היוקרה הגרמניות נגד גוגל ואובר

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.