• Ad
  • יונדאי HCD-15 סנטה קרוז בתערוכת דטרויט 2015
    יונדאי חשפה בתערוכת דטרויט את 'HCD-15 סנטה קרוז קונספט' - טנדר בגודל בנוני (במושגים אמריקנים), שמיועד לתחום הפנאי. האם יונדאי מזהה כאן נישה בנסיקה?
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יונדאי מאותת על כניסה לשוק הטנדרים האמריקני. היצרנית הציגה בתערוכת דטרויט את קונספט 'HCD-15 סנטה קרוז' – טנדר בינוני שיתחרה בקטגורית טויוטה טאקומה, שברולט קולראדו ואחרים.

    ביונדאי החליטו לחזק את פן הכלים המסחריים, כך כבר דיווחנו כאן באתר אחרי שבתערוכת המשאיות והמסחריות בהאנובר חשפה היצרנית את H350 – מסחרית חדשה גדולה מ-i800 המוכרת לנו. לחשיפה H350 באירופה היתה משמעות רבה שכן היתה זו פעם ראשונה בה יצרנית שאינה אירופאית מציגה מכונית שכזו באירופה. יונדאי גם לא נכנסה לתחום "בקטן" או במתינות, אלא חשפה מגוון עצום של גרסאות ומרכבים על בסיס אותה שילדה של H350.

    המסחרית של יונדאי עוצבה ופותחה במיוחד עבור השוק האירופאי ונראה שכך גם במקרה של הטנדר שנחשף בדטרויט. כדרכם של דגמי קונספט הטנדר של יונדאי נראה שרירי וספורטיבי, וכמובן שסביר להניח שבדרך לפס היצור הפרופורציות ישתנו. אבל הקו ברור: פחות עבודה יותר פנאי.

    יש בכך הגיון, היצרנית כבר הצהירה בעבר על רצונה לגדול ולהפוך לאחת היצרניות הגדולות בעולם והנה היא נכנסה לקטגוריות חדשות עבורה המאפשרת להגדיל משמעותית את המכירות: מסחריות עבודה באירופה, וטנדרי פנאי בארצות הברית – השוק שנראה שאינו יודע שובע כשזה מגיע לטנדר.

    בנוגע לקונספט יונדאי שומרת על הקלפים קרוב לחזה וכמעט לא מפרסמת מידע על הטנדר החדש. כך שפרט לעובדה שהטנדר מציע מקום לחמישה נוסעים, היצרנית אינה מספרת דבר הפלטפורמה, מידות או תא הנוסעים. כפי שניתן לראות בתמונות, החלונות מושחרים כך שאפילו לא ניתן להציץ פנימה.

    גם לגבי המנוע היצרנית מקמצת במידע ומספרת שבחרטום נמצא מנוע טורבו-דיזל, ארבע צילינדרים, בנפח 2.0 שמפיק 190 כ"ס. עוד היא אומרת שהתיבה תהיה אוטומטית, ההנעה כפולה וצריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 12.8 ק"מ לליטר.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יונדאי רוצה טנדר פנאי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.