• Ad
  • פולקסוואגן גולף
    לאחר מינויו של דן אורנשטיין לתפקיד המנכ"ל מודיעה צ'מפיון מוטורס על סבב מינויי בכירים: גל מזור לראש חטיבת פולקסווגן, צביקה לוי לראש חטיבת סיאט, אורן אלעזר לראש חטיבת ציי רכב ומסחריות, מאיר איבגי לראש מערך השירות והלוגיסטיקה. במקביל קובי בלום פורש
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסוואגן, הודיעה על סבב מינויים בהנהלת הקבוצה החל מתחילת ספטמבר. המינויים החדשים מגיעים חודשים ספורים אחרי כניסתו לתפקיד של המנכ"ל החדש, דן אורנשטיין (שהגיע מכלמוביל, יבואנית יונדאי, מרצדס ומיצובישי) במקומו של אבי צור.

    על פי הודעת היבואנית גל מזור יעמוד בראש חטיבת פולקסוואגן ויחליף את קובי בלום שביקש לעזוב את תפקידו. מזור (36) בעל תואר שני במנהל עסקים, עובד בצ'מפיון מוטורס שש שנים, כשבשנים האחרונות עמד בראש חטיבת סיאט והצעיד את המותג לשיאים חדשים בישראל.

    בלום (50), בוגר תואר ראשון במנהל עסקים, הגיע מסמל"ת (יבואנית קבוצת פיאט) והחל את דרכו בצ'מפיון מוטורס לפני כתשע שנים בתפקיד ניהולי בחטיבת סקודה. לאחר תקופה קצרה בלום מונה למנהל החטיבה ונחשב כמי שהוביל את סקודה להצלחה הגדולה שלה בישראל. לפני כשלוש שנים עבר בלום לנהל את חטיבת פולקסוואגן.

    את מזור יחליף צביקה לוי (39) בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ועובד בצ'מפיון מוטורס כ-18 שנים. עד לאחרונה כיהן לוי כמנהל חטיבת המסחריות וציי רכב בחברה.

    את לוי יחליף אורן אלעזר שהצטרף לאחרונה לצ'מפיון מוטורס משורות כלמוביל. אלעזר (41), בוגר תואר ראשון ביחסים בינלאומיים הגיע לצ'מפיון מוטורס בעקבות דן אורנשטיין. בכלמוביל אלעזר ניהל את חטיבת ציי הרכב ובצ'מפיון הוא מיועד לנהל את אותה חטיבה יחד עם חטיבת המסחריות.

    עוד במסגרת סבב המנויים מונה מאיר איבגי, לסמנכ"ל השירות והלוגיסטיקה בחברה. איבגי (44) בעל תואר שני במנהל עסקים, עובד בצ'מפיון מוטורס כ-15 שנים ובתפקידו האחרון עבד כמנהל חטיבת השירות בחברה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    חילופי תפקידי בכירים בצ'מפיון מוטורס

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.