• Ad
  • אסטון מרטין ואנטג' S רודסטר
    חיים דנינו, מחזיק זיכיון היבוא לדגמי אסטון מרטין, במגעים למכירת הזיכיון לשניים מבעלי חברת הסחר במשומשות 'אוטו דיל', תומר דותן ומאיר אוחיון. הסיבה, לדבריו, היא הזדמנות עסקית שעומדת בפניו
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ל-TheCar נודע שאיש העסקים חיים דנינו, אחיו של מפכ”ל המשטרה יוחנן דנינו, מנהל מגעים למכירת זיכיון היבוא של אסטון מרטין. הרוכשים הפוטנציאלים הם מקימי חברת הסחר 'אוטו דיל', תומר דותן ומאיר אוחיון, אשר מחזיקים כיום בכמחצית מן הבעלות בחברה (מחציתה האחרת שייכת לצ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסוואגן).

    לדברי דנינו, שלא אושרו על-ידי דותן ואוחיון, הסיבה למכירת הזיכיון היא הזדמנות עסקית שעומדת בפניו. בעבר דווח העיתון 'גלובס' שדנינו מנהל מגעים לקבלת זיכיון היבוא של למבורגיני (אשר שייכת לקבוצת פולקסוואגן), אבל כלל לא בטוח שזו "ההזדמנות העסקית" שעליה הוא מדבר.

    פעילות אסטון מרטין בישראל החלה לפני כחצי שנה, אולם רק לאחרונה פתחה היבואנית, חברת 'אוטו ארט', אולם תצוגה מרכזי בהרצליה.

    לכל דגמי אסטון מרטין, גם אלה שלא יובאו בפועל, יש מחיר מחירון בישראל ואלה מתחילים ב-910,000 שקלים עבור 'וואנטג', ומאמיר עד 2,170,000 שקלים עבור 'וואנקוויש וולנטה' (גרסת ה'קבריו' של המכונית). כל המחירים הם לפני מו"מ אך גם לפני תוספות ושדרוגים.

    כבר בתחילת טענו אנשי 'אוטו ארט' שקיימת התעניינות מצד לקוחות ישראלים בדגמי מותג-העל הבריטי, ובחצי שנת פעילותה מכרה היבואנית כ-13 מכוניות, בהן ואנטג’, DB9 וראפיד S.

    כעת, כאמור, נודע שדנינו מנהל מגעים למכירת הזיכיון לדותן ואוחיון, אשר הקימו את אוטו דיל בשנת 1997 והפכו אותה לאחת מחברות הטרייד-אין המובילות בישראל. ביוני 2005 מכרו השניים 49% מן הבעלות בחברה לקבוצת 'אלייד', חברת האם של צ’מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסוואגן. אם אכן יירכשו השניים את זיכיון היבוא הם ינהלו את פעילות היבוא והשיווק בנפרד מפעילותה של אוטו-דיל, אם כי אולי עם סינרגיה או שת"פ לחברה.

    מאוטו ארט נמסר: "בחצי השנה האחרונה פעלה החברה כיבואנית הרשמית של אסטון מרטין בישראל. נקרתה בפניה הזדמנות עסקית למכור את הפעילות לחברה פרטית בבעלות משותפת של תומר דותן ומאיר אוחיון, ולאחר בדיקה עמוקה החלטנו כי יש בכך תועלת עסקית לנו ולמותג. אוטו ארט תמשיך להיות חלק מענף הרכב בישראל".

    אגב, אם אכן תקבל אוטו-ארט את זיכיון היבוא של למבורגיני לישראל זה יהיה הזיכיון השלישי של מותגי קבוצת פולקסוואגן שחומק מידי צ'מפיון מוטורס: במהלך השנה שעברה ניהלה החברה מגעים לקבלת זיכיון היבוא של פורשה, אולם אלה לא עלו יפה, ואילו לפני כשנתיים נמכר זיכיון היבוא של משאיות מאן לידי חברת מכשירי תנועה. ככל הידוע צ'מפיון מוטורס מעוניינת לקבל לידיה גם את זיכיון היבוא של משאיות סקניה (ששייכת אף היא לקבוצת פולקסוואגן).

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    זיכיון היבוא של אסטון מרטין עובר לתומר דותן ומאיר אוחיון, מבעלי 'אוטו-דיל'

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.