• Ad
  • זה לא נעצר: עוד קריאה לתיקון של ג'נרל מוטורס

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קריאה שמינית לתיקון של ג'נרל מוטורס במהלך חודש מרץ לבדו. הפעם מדובר במכלולי הגברת ההיגוי של מספר דגמים. לא דווח על נפגעים

    בצעד שלא ברור אם נובע מעודף רגישות, חזרה בתשובה או מזל רע הכריזה אתמול ג'נרל מוטורס על קריאה נוספת לתיקון, בהיקף של 1.3 מיליון מכוניות, והפעם בגלל חשש לאובדן פתאומי של כח ההיגוי במכוניות. בכך עולה כעת מספר הקריאות לתיקון שהחברה פרסמה במהלך חודש מרץ לבדו לשמונה.

    הקריאה הנוכחית נראית כאחת היותר מורכבות, ולכל הפחות יקרה יותר לתיקון, היות שהגורמים לבעיה הינם ככל הנראה אחד מתוך שלושה מכלולים שקשורים למנוע החשמלי של הגברת ההיגוי.

    בדיקת התקלה, והחלפה האפשרית של רכיבים, כוללת את המנוע החשמלי, את יחידת הבקרה האלקטרונית וגם את מוט ההגה, וכל קומבינציה אפשרית של שלושת הרכיבים.

    דובר ג'נרל מוטורס מסר שאם התקלה אכן מתרחשת היא גורמת לאובדן הגברת ההיגוי אשר עלול לגרום לנהג להילחץ ולאבד שליטה במכונית. לחברה ידוע על מספר תאונות שבהן היו מעורבות מכוניות תקולות, אך לא דווח על פצועים או הרוגים בהן. דגמים שנקראים לתיקון הם שברולט מאליבו (2004-2006, 2008-2009), שברולט HHR, שברולט קובלט (2010), סאטורן אאורה ואיון (2004-2009, חלק מהדגמים חלק מהשנים), ופונטיאק G6.

    מאליבו נמכרה גם בישראל בחלק מן השנים הרלבנטיות, אולם עדיין לא ברור האם מכוניות ישראליות כלולות בקריאה לתיקון. לא ברור גם האם דגמים אלה ואחרים שכלולים בקריאה יובאו ארצה בייבוא אישי במהלך השנים.

    חלק מן הדגמים כלולים גם בקריאות אחרות של החברה לתיקון, בעיקר זו של מתגי ההצתה, אך לא בהכרח אפשר יהיה לבצע את כל התיקונים באותו ביקור במוסך, ולא מן הנמנע שלקוחות אלה יידרשו ליותר מביקור אחד.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.