• Ad
  • טסטה רוסה שכיכבה יחד עם מלך הפופ בפרסומת של פפסי ב-1987 מוצעת כעת למכירה ברשת עם תג מחיר למעריצים שרופים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    האינטרנט ומהפכת המידע הפכו את העולם לכפר קטן ונגיש יותר. מצד אחד זה כמובן דבר חיובי, אבל מאידך הזמינות של הכפר הגלובלי יכולה לעיתים להוביל לאירועים מבלבלים כמו למשל היום בו אתה מבין שישראלים כבר רכשו ברשת את חלום הנעורים הנשגב שלך מהפוסטר מעל למיטה וכיום אתה יכול לפגוש לפחות 3 טסטה רוסות חונות במפגש שגרתי של רכבי אספנות ליד ארומה בחניון של קניון נידח ביהוד.

    בשנות ה-80 של המאה העשרים הכל היה פשוט וברור יותר – מייקל ג'קסון ומדונה היו השליטים של ממלכת הפופ ופרארי טסטה רוסה או למבורגיני קונטאש היו המלכות הבלתי מעורערות של מכוניות הספורט.

    באותן שנים, בהן עורו של ג'קסון עדיין היה שחור, האף שלו היה במקום ושמו נקשר בלהיטי ענק ולא ביחסים תמוהים עם קטינים, הוא הרוויח מיליונים כפרזנטור של חברת המשקאות פפסי שהפיקה עם ג'קסון מגוון פרסומות מושקעות.

    עוד ב-TheCar:
    המוזיקאי ניל יאנג מוכר חלק מאוסף המכוניות שלו
    מכונית סופר נדירה שהייתה בבעלות אלביס פרסלי מוצעת למכירה
    רכבי הפרארי שכיכבו ב"מגנום" וב"מיאמי מחלק מוסר" למכירה

    אחת הזכורות ביותר היא פרסומת בת שלושה חלקים מ-1987 שלמעשה הייתה מעין קליפ ללהיט "BAD".

    בסוף החלק הראשון של הפרסומת ג'קסון מנסה להימלט מצלמי פפראצי וממעריצים ומגיע לפינת גג גבוה. החלק השני מתחיל מאותה נקודה וג'קסון מנצל מסוק שטס במקרה ליד, קופץ, נאחז במגלשיו ונחלץ מן ההמון. בהמשך הוא נוטש את המסוק ונכנס לפרארי טסטה רוסה שחורה פתוחה שמאפשרת לו להימלט.

    אמנם יש להניח שהזיכרון הכי מוחשי של פרארי במחוזותינו,לבד מהפוסטר מעל למיטה, של כל מי שגדל בשנות ה-80 היה בוודאי הטסטה הרוסה האדומה הפתוחה ממשחק המחשב הבלתי נשכח OUTRUN, אבל מסתבר שיצרנית האקזוטיקה מאיטליה כלל לא יצרה גרסת ספיידר למכונית הדגל שלה באותן שנים למעט אקזמפלר בודד שיוצר על ידי פינינפרינה עבור מנכ"ל פיאט באותן שנים, ומפיקי הפרסומת של פפסי שרצו מכונית פתוחה בה ניתן יהיה לראות את ג'קסון נוהג פנו לסדנת הקסטום של ריצ'רד סטראמן מקליפורניה אשר בעבור 40 אלף דולרים (כמובן מעבר למכירה של הפרארי המקורית) הסיר את הגג הקשיח ממכונית העל והתאים לה גג בד מתקפל.

    הטסטה רוסה השחורה הפתוחה מהפרסומת של ג'קסון החליפה כמה ידיים מאז הצילומים לקליפ המפורסם ובשנת 2014 נמכרה במכירה הפומבית השנתית של בארט ג'קסון בסקוטסדייל שבאריזונה בעבור סכום של כ-75 אלף דולרים.

    על אף שבכל חייה היא עברה רק כ-25 אלף קילומטרים, כעת היא מוצעת שוב למכירה, הפעם על ידי אתר אינטרנט המתמחה במכירות רכבים מיוחדים בשם Motor GT, בעבור סכום גבוה בהרבה של לא פחות מ-799 אלף דולרים.

    אמנם מבחינה רציונלית ללא ספק מדובר בסכום הזוי ולא הגיוני לפרארי שחתכו לה את הגג ומייקל ג'קסון נהג בה לא יותר מפעם אחת, אבל למדנו להבין בשנים האחרונות ששוק רכבי האספנות יצא מפרופורציות ובהחלט יתכן שאי שם קיים מעריץ של ג'קסון ופרארי שעשה קופה יפה מהשקעה בביטקוין ומחפש כעת בנרות השקעה אטרקטיבית כדי לממש את הכסף הווירטואלי שלו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הפרארי שמייקל ג'קסון נהג בה למכירה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.