• Ad
  • 45 שנים לאחר מותה ולאחר 20 שנים בהן הוצגה בהיכל התהילה של הרוקנ'רול, הפורשה עם הציורים הפסיכדליים של אחת האמניות המשפיעות ביותר במאה ה-20 החליפה ידיים בסכום חסר תקדים שהפתיע את כל המומחים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הפורשה של ג'ניס ג'ופליןגם 45 שנים לאחר מותה, אגדת הרוקנ'רול ג'ניס ג'ופלין כנראה מרגשת לא מעט אנשים שמוכנים לשים המון כסף על פריטים שהיו בבעלותה, כמו למשל הפורשהC 356 מודל 1964 שלה שנמכרה בסוף השבוע במכירה פומבית בניו יורק בעבור 1.76 מיליון דולר – יותר מפי 3 מהרף הגבוה של האומדן שנקבע על ידי בית המכירות.

    ג'ופלין קנתה את הפורשה כמשומשת בשנת 1968 ונהנתה ממנה מאוד. עם זאת, לאחר זמן קצר היא החליטה שהצבע הכסוף השמרני המקורי שלה לא תואם את אישיותה הסוערת ונתנה את הפורשה לדייב ריצ'ארדס, ידיד אישי שלה, ורודי (האיש שהיה אחראי על כיווני הגיטרות) של להקתה, על מנת שזה יצייר על הרכב שלל ציורים פסיכדליים.

    עוד ב-TheCar:
    הלוואי שהיית כאן: הפרארי שהייתה שייכת לרוג'ר ווטרס נגנבה
    רכב הטיולים של סטיב מקווין יכול להיות שלכם
    יצאנו לחפש את העתיד והתאהבנו בדלוריאן מהאייטיז

    הפורשה של ג'ניס ג'ופלין
    הפורשה של ג'ניס ג'ופליןריצ'אהפורשה של ג'ניס ג'ופליןרדס נענה לבקשה של מלכת הרוקנ'רול וכיסה כל פיסת פח באיורים בצבעים עזים שכללו שלל אלמנטים שכאילו נלקחו היישר מתוך הזיית סמים וכללו נופים, פרפרים, גולגלות, קשתות ושאר מוטיבים אסוציאטיביים שונים.
    ג'ופלין הייתה מאוד מרוצה מהתוצאה והשתמשה בפורשה הפתוחה באופן קבוע עד למותה באוקטובר 1970 ממנת יתר, בהיותה בת 27 בסך הכל.
    לאחר מותה אחיה של ג'ופלין ירשו את עזבונה, כולל את הפורשה הייחודית והחליטו משום מה לצבוע מחדש את הפורשה בצבעה הכסוף המקורי.
    אחרי שהמכונית שופצה והוחזרה למצבה המקורי,
    האחים הבינו שזה היה רעיון נורא שהרס את כל הייחודיות שביטאה כל כך טוב את אישיותה הסוערת של אחותם
    ושכרו שני אמנים שהשתמשו בצילומים של הרכב המצויר כדי לשחזר בצורה מושלמת את הפורשה המצוירת.

    עד לאחרונה ומאז 1995 הפורשה של ג'ופלין הושאלה להיכל התהילה של הרוקנ'רול בקליבלנד שם הוצגה וזכתה לכבוד רב באולם המבואה של אחד מהמוזיאונים החשובים בעולם למוזיקה בת זמננו ובסוף השבוע, כאמור, היא הועמדה למכירה בניו יורק.
    במכירה נאבקו שבעה אספנים על הזכות להירשם כיד השלישית של הרכב ותרמו למחיר הסופי לזנק הרבה מעבר למצופה.הפורשה של ג'ניס ג'ופלין

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הפורשה הפסיכדלית של ג'ניס ג'ופלין נמכרה במעל ל-1.7 מיליון דולר

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.