• Ad
  • סוחר מכוניות אמריקאי החליט שהגיע הזמן לרענן את מגרשי המשומשות והקים מתקן אוטומטי למכירת מכוניות משומשות, ממש כמו מכונה למכירת פחיות משקה או חטיפים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    635766383718474737-carvanaכולנו מכירים מכונות לממכר שתיה, חטיפים, סנדוויצ'ים וסביר להניח שכבר נתקלתם גם במכשירים אוטומטיים שמציעים אפילו ארוחות שלמות, אבל אין ספק שמכונה אוטומטית לממכר מכוניות בגודל מלא עוד לא פגשתם.
    אמריקאי אחד החליט שהגיע הזמן לשנות זאת והשיק לפני כמה ימים, בנאשוויל שבטנסי, את Carvana – המתקן האוטומטי הראשון בעולם למכירת מכוניות.

    עוד ב-TheCar:
    מרצדס מציגה: המכונית שתחפש חניה במקומכם
    פולקסווגן מציגה: חניה אוטומטית וטעינה אלחוטית

    מדובר במבנה ריבועי שקוף בן חמישה מפלסים המסוגל להכיל 20 מכוניות אמיתיות ומזכיר מעט את מגדלי הסמארט הססגוניים שהוקמו במקומות שונים באירופה עם תחילת שיווק המכונית העירונית בראשית המילניום.
    בניגוד לגימיק הסטאטי של הסמארט, ה- Carvana מאפשרת, בעזרת ממשק אלקטרוני, מטבע מיוחד ומערך של רובוטים הידראוליים, לרכוש ולקבל בצורה אוטומטית את המכונית ממש כמו שרוכשים חטיף או פחית שתיה במכונה.Nashville_Vending_Machine_8.0

    האיש מאחורי היוזמה המקורית הוא ארני גרסיה, סוחר רכבים משומשים שבניגוד לנהוג בארץ הדוד סם לא מחזיק מגרש גדול עם מאות כלי רכב אלא מתמקד במכירות רכבים משומשים און ליין.

    HT_carvana_03_jef_151112_4x3_992עד לפני מספר שנים אף אחד לא האמין שאנשים באמת יקנו מכוניות באינטרנט, אבל המציאות הוכיחה אחרת ומדי יום אלפי מכוניות מסביב לעולם מחליפות ידיים מבלי שהקונה בודק את הרכב "במקצועיות" על ידי בעיטה בגלגלים, העלאת הטורים במנוע לשמיים ונענוע כל אחת מפינות המרכב.

    אחרי שמתגברים על המחסום הראשוני, אין ספק שמאוד נוח לקנות רכבים על מסך המחשב מהכורסה בבית, אולם ברור שהתהליך חסר את הריגוש שקיים במגע הישיר עם הרכב. את החסך הזה ה-, Carvanaהמשלבת בין שני העולמות, אמורה למלא.

    בחברה מרגיעים ומציינים שגם אחרי שהמכונה מוסרת לכם את הרכב ולכאורה העסקה הסתיימה בהחלט ניתן לצאת לנסיעת מבחן ואף להתחרט ולקבל את הכסף בחזרה.
    גרסיה מודה שמדובר בעיקר בגימיק ומאמין שגם בעתיד עיקר העסקים שלו ימשיך להתנהל און ליין, אבל מעתה מציע גם לרוכשים ברשת ליהנות מחוויית הקניה הייחודית ומעניק שובר טיסה בשווי 200 דולרים, הסעה משדה התעופה למתקן ועזרה בתכנון מסע הדרכים עם המכונית החדשה בדרך חזרה הביתה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הכירו את המכונה האוטומטית לממכר מכוניות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.