• Ad
  • הטוסון של יונדאי מתעדכן

    הרכב הנמכר ביותר של המותג הקוריאני בישראל זוכה לעדכונים מוקדם מהצפוי עם תא נוסעים שעוצב מחדש ושלל מערכות בטיחות מתקדמות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הדגם הנמכר ביותר של מותג הרכב הפופולרי בישראל מתחדש. לקראת ההשקה בתערוכת ניו יורק באפריל חשפה יונדאי גרסה מתוחת פנים של הטוסון – אחד הרכבים החשובים ביותר בשנים האחרונות בשוק הרכב הארץ ישראלי.

    בשנת 2017 רכב הפנאי הקוריאני התמקם במקום השלישי בטבלאות המכירות לאחר שרשם 9,219 יחידות שעלו על כבישי ארץ הקודש והיה מהאחראים הבולטים, כמובן יחד עם הספורטאז' של קיה (קרוב משפחתו החולק עימו פלטפורמה ומכלולים ש-11,635 יחידות ממנו נמסרו ב-2017), למהפכה בשוק הרכב ודחיקתן, אחרי עשרות שנים בראש טבלאות המכירות, של המשפחתיות הקומפקטיות ממרכז הבמה.

    מאחר שלא רק בישראל רכבי הפנאי חשובים לאחרונה מאי פעם ונוגסים בנתחי השוק של המשפחתיות המסורתיות ולמרות שהטוסון בדורו ה-3 הנוכחי הגיע לשווקים רק בשלהי שנת המודל 2015, ביונדאי החליטו להקדים את מתיחת הפנים המסורתית של אמצע החיים ולעדכן ברכב הפנאי כמה אלמנטים.

    מאחר שהעיצוב החיצוני הוא לדעת מרבית האנשים אחד הקלפים החזקים יותר של הטוסון, בכל הנוגע לפריזורה השינויים במתיחת הפנים מינוריים למדי ובין היתר נרשם עדכון קל בעיצוב הסבכה הקדמית המיישרת קו עם דגמים עדכניים של המותג כמו הקונה והסנטה פה, גרפיקה חדשה לפנסים ואופציה לתאורת בי-לד בגרסאות הבכירות, פנסי ערפל רבועים יותר, שינויים בעיצוב יחידות התאורה האחוריות ופגושים חדשים המשלימים את החבילה. השינויים בעיצוב החיצוני הם, כאמור, לא משמעותיים אך מעניקים לטוסון מראה מעט פחות מצועצע ויותר בוגר.

    תא הנוסעים של הטוסון, שספג ביקורות בגלל עיצוב בנאלי לא מזמין ושימוש בחומרים פשוטים, זכה במתיחת הפנים לעיצוב מחדש עם דשבורד בפריסה שונה ואוורירית עם מסך בסגנון טאבלט בולט מעל לקונסולה המרכזית הכוללת את פתחי האוורור ופקדים שונים שאף הם עברו עיצוב מחדש כשאליהם נוסף משטח טעינה אלחוטי לטלפונים ניידים.

    כמו כן, בשלב זה לא ברור אם בכל גרסאות המנועים ורמות האבזור הטוסון המחודש קיבל תוספת מתבקשת של מערכות בטיחות מתקדמות ולבקרת הסטייה מנתיב האקטיבית שקיימת גם בגרסאות מסוימות של הטוסון המוכר נוספו בלימת חירום אוטונומית, התראה על עייפות הנהג, עמעם אור גבוה אקטיבי, מצלמות היקפיות ובקרת שיוט אדפטיבית.

    מתיחת הפנים מביאה עמה גם שינויים ביחידות ההנעה לשוק האמריקאי כשגרסת הבסיס בארץ הדוד סם תצויד במנוע 2.0 ליטר שעבר עדכון וקיבל הזרקת דלק ישירה ומפיק כעת 164 כ"ס. גרסת ה-1.6 טורבו העוצמתית עם 177 כ"ס ותיבה כפולת מצמד עם 7 יחסי העברה, אשר רק לאחרונה הצטרפה להיצע במחוזותינו, דווקא צפויה לצאת לגמלאות בשוק האמריקאי ותחליף אותה גרסת 2.4 ליטרים אטמוספרית שתפיק 181 כ"ס ותשודך לתיבה אוטומטית פלנטרית.

    בהיצע המנועים של הטוסון בשוק האירופאי לא מתוכנן, ככל הנראה, שינוי משמעותי.

    הטוסון מתוח הפנים צפוי להגיע לסוכנויות המכירה בצפון אמריקה לקראת הסתיו ויש להניח שאלינו הוא יגיע לקראת שנת המודל 2019.

     

     

     

     

     

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.