• Ad
  • אופל קורסה החדשה
    שלמה סיקסט החלה בימים אלה בשיווק אופל קורסה החדשה. המחיר לא השתנה לעומת הדגם המוחלף האבזור מעט הצטמצם
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יבואנית אופל, שלמה סיקסט, מצפה לשנה של התחדשות. סנונית ראשונה הייתה אופל אדם בגרסתה האוטומטית ששיווקה החל לפני כחודש וכעת זו אופל קורסה החדשה שלאחרונה נחתה בארץ וששיווקה מתחיל בימים אלה.

    אופל קורסה החדשה, דור חמישי, הוצגה בתערוכת פריז האחרונה (ספטמבר 2014) ומבוססת על פלטפורמת הדגם היוצא. על כן מידותיה של המכונית החדשה דומות לאלה של קודמתה: אורכה 402 ס"מ (תוספת של 2 ס"מ לעומת הדגם המוחלף), רוחבה 175 ס"מ (1+), גובהה 148 ס"מ (1-) ובסיס גלגליה 251 ס"מ (זהה לקודמתה). נפח תא המטען זהה לזו של המכונית המוחלפת (251 ליטר), אבל משקלה של המכונית החדשה כבד יותר: 1,199 ק"ג לעומת 1,120 ק"ג.

    בפריז הציגה אופל מנועים טורבו-בנזין חדשים בנפח 1.0 ו-1.4 ליטר, אבל לעת עתה מנועים אלה אינם מוצעים בשילוב לתיבה אוטומטית אלא רק מנוע ה-1.4 ליטר אטמוספרי שהיה בדור היוצא. מנוע זה עודכן כדי לעמוד בתקני אירו 6 המחמירים יותר וכתוצאה מכך הספקו ירד מ-100 ל-90 כ"ס. כדי לפצות על אובדן הכוח המנוע משולב כעת לתיבה אוטומטית חדשה עם שישה הילוכים לעומת ארבעה בעבר. התוצאה? ביצועים דומים לדגם המוחלף עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-13.9 שניות ומהירות מרבית של 170 קמ"ש (נתון האצה זהה ו-172 קמ"ש). תצרוכת הדלק המשולבת בתנאי מעבדה עומדת על 16.7 ק"מ לליטר לעומת 15.9 ק"מ לליטר בדגם המוחלף.

    בשלב זה תוצע קורסה ברמת גימור אחת בלבד 'אינג'וי' שכוללת זוג חלונות חשמל, מערכת שמע מקורית עם בלוטות', כניסות USB ו-AUX, בקרת שיוט ומגביל מהירות, תאורת יום, חישוקי פלדה בקוטר 15 אינץ' ועוד.

    מחירה של המכונית החדשה עומד על 104,000 שקלים – זהה למחיר הדגם הקודם ברמת אבזור זו שלקראת סוף חיו נמכר עם ארבעה חלונות חשמל וחישוקים קלים. תוספת עבור חישוקים קלים עומדת על 2,000 שקלים ותוספת עבור חלון גג פנורמי עומדת על 5,500 שקלים.

    בהמשך השנה יגיעו אלינו גרסאות נוספות של אופל קורסה ובהן גרסת שלוש דלתות, גרסה ידנית כשלקראת סוף שנה זו תצטרף קורסה OPC הספורטיבית.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    החל שיווק אופל קורסה החדשה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.