• Ad
  • הונדה סיביק קופה מלפנים
    חברת אלבר המייבאת את דגמי טויוטה והונדה ביבוא מקביל החלה בשיווק הונדה סיביק קופה. המחיר יקר בכמעט 30,000 שקלים ביחס לסיביק סדאן המיובאת גם על ידי אלבר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    'אלבר' מרחיבה את היצע דגמיה המגיעים ביבוא מקביל ומתחילה בשיווק הונדה סיביק קופה – גרסת שתי דלתות לסיביק האמריקנית. המכונית תשווק לצד דגמים נוספים של הונדה המיובאים על-ידי אלבר ובהן: הגרסה האמריקנית של סיביק סדאן, אקורד הייבריד כאשר בדרך גם 'אודסי' – מיניוואן עם שבע מקומות ישיבה.

    זהו הדור התשיעי של הונדה סיביק (סדאן וקופה) אשר נחשף לראשונה בתערוכת דטרויט 2011 וששיווקו בארה"ב החל כחודשיים אח"כ. עם צאתו לשוק הדגם ספג בארה"ב ביקורת קשה על איכות חומרים ירודה ומגזין 'קונסיומר ריפורטס' אף הוריד את הדגם מרשימת "הקומפקטיות המומלצות" שלו. בעקבות כך עבר הדגם עדכון משמעותית כבר שנה לאחר מכן שכלל עדכון קוסמטי חיצוני, שינוי תא הנוסעים מבחינת מראה, חומרים ואבזור ואף שינוי מתלים להשגת נוחות ויכולות דינמיות עדיפות.
    בשנת 2014 עבר הדגם עדכון נוסף, הפעם קוסמטי בלבד.

    הונדה סיביק קופה מבוססת על פלטפורמת סיביק סדאן (השונה מזו של גרסת ההאצ'בק), ומציע מידות מעט קטנות יותר. ביחס לסדאן המוכרת תצורת הקופה קצרה ב-5 ס"מ, נמוכה ב-4 ס"מ ובעלת בסיס גלגלים קצר ב-5 ס"מ. אין שינוי ברוחב. מידותיה הן: אורך של 452 ס"מ, רוחב של 175 ס"מ, גובה של 140 ס"מ ובסיס גלגלים של 262 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 331 ליטר – קטן ב-22 ליטר ביחס לסדאן.

    בארה"ב מוצע הדגם עם מגוון מנועים, אבל אלינו הוא יגיע עם מנוע אחד המוכר מגרסת הסדאן: בנזין בנפח 1.8 ליטר (145 כ"ס) ובשילוב תיבה אוטומטית רציפה. המשקל דומה לזה של גרסת הבנזין כך שגם הביצועים דומים עם זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות (לעומת 8.8 שניות בסדאן) ומהירות מרבית של 200 קמ"ש (לעומת 199 קמ"ש). גם צריכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה זהה ועמודת על 14 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

    להבדיל מגרסת הסדאן המשווק אצלנו רק ברמת גימור אחת, הקופה תשווק בשתי רמות גימור. הבסיסית 'LX' כוללת מערכת שמע מקורית עם תפעול מגלגל ההגה, כניסת USB, בלוטות', בקרת אקלים בקרת שיוט, מצלמת רוורס ועוד. רמת הגימור הבכירה 'EX' מוסיפה לקיים מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', חלון גג, מפתח חכם להתנעה ופתיחת דלתות, חישוקים קלים (16 אינץ') ועוד. מהפן הבטיחותי גמת הגימור הגבוה גם כוללת מערכת התרעה על סטייה מנתיב.

    המחירים יעמדו על 160,000 ו-170,000 שקלים בהתאמה – יקר משמעותית מסיביק סדאן המיובאת גם כן על-ידי אלבר ושנמכרת ב-132,000 שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הונדה סיביק קופה בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.