• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הונדה משדרגת את הטכנולוגיה ההיברידית שלה: מפסיקה את השימוש במערכות טוריות פשוטות ועוברת לשימוש במערכות מקבילות, מתוכחמות ויעילות יותר

    בתגובה לידיעה שפרסמה אתמול סוכנות הידיעות בלומברג, לפיה ייצור דגם ה'אינסייט' של הונדה יופסק היום (ו), פרסמה כעת הונדה הודעה מטעמה שבה היא מדווחת על שינוי אסטרטגי במדיניות החברה בנוגע למכוניות היברידיות.
    הונדה מאשרת שייצור דגם האינסייט יופסק, אם כי לטענת החברה זה לא יקרה היום אלא עד הקיץ, וזאת במסגרת מהלך אסטרטגי שכולל את הפסקת השימוש בטכנולוגיה ההיברידית הנוכחית שלה ומעבר אל מגוון חדש של דגמים וטכנולוגיות.
    הונדה הכריזה כבר בסוף שנת 2011 על אסטרטגיית "טכנולוגיית חלומות הארץ" (Earth Dreams technology, מושג שדומה ל"סקאי-אקטיב' של מאזדה). תחת המושג המסחרי הזה מוכתרים לא רק מנועים ותיבות הילוכים יעילים יותר, אלא גם דור חדש של מערכות היברידיות שמבוססות על שני מנועים, והמשך הפיתוח של מערכות הנעה אלטרנטיביות כמו הנעה באמצעות מימן.
    במחצית השנה שעברה הציגה הונדה לראשונה את המערכת ההיברידית החדשה שלה למכוניות בינוניות וגדולות, שמבוססת על שני מנועים. זו הוצגה לראשונה באקורד האמריקנית שהחלה להימכר בארה"ב בסוף השנה שעברה.

    להתאים לצרכי הלקוחות

    "הונדה מחזקת את מחוייבותה לאסטרטגיה ברורה שממוקדת בהמשך הפיתוח של כלי רכב חסכוניים בדלק וטכנולוגיות הנעה אלטרנטיביות שמותאמות יותר לצרכי הלקוחות" נכתב היום בהודעה לעיתונות של הונדה.
    האסטרטגיה הזאת, אומרים אנשי הונדה, תיושם ותושק במהלך 3-4 השנים הקרובות ותכלול שינוי במגוון הדגמים ה"ירוקים" של החברה, בהם הונדה 'אינסייט'.
    דגם ה'אינסייט' יוסיף להיות מוצע בסוכנויות הונדה בארה"ב עד לסוף שנת 2014, והייצור שלו מתוכנן להסתיים בקיץ 2014. בהקשר זה יש לומר שלפי נתוני מרכז המידע של 'אוטומוטיב ניוז', שמתמחה באנליזות של שוק הרכב האמריקני, המלאי הממוצע של 'אינסייט' בארה"ב עומד על מעל 8 חודשי מכירות לעומת מלאי של כ-3 חודשים שנחשב למלאי ממוצע של דגמי הונדה, מה שאומר שקצב המכירות של הדגם הזה נמוך מן התחזיות של אנשי החברה.
    הונדה היתה יצרנית הרכב הראשונה בעולם שהשיקה מכוניות היברידיות מייצור סדרתי, אלא ששיטת ההנעה שלה היא טורית – כלומר מנוע עזר קטן שמתחבר אל גלגל התנופה של מנוע בעירה פנימית. שיטה זו זולה אמנם לייצור, אבל התועלת שלה לחסכון בדלק מוגבלת יחסית למערכות המורכבות יותר, המקבילות, של טויוטה.
    בסוף 2011 הכריזה הונדה על פיתוח דור חדש של מערכות היברידיות מקבילות, מתוחכמות יותר, שכוללות מנוע חשמלי נפרד ומנוע בעירה פנימית, שני אלה משולבים להנעת המכונית בהתאם למצבי הנסיעה השונים.
    הפסקת ייצור אינסייט, שככל הנראה תוביל גם להפסקת הייצור של CR-Z הספורטיבית שמבוססת עליה, מעידה על זניחת הטכנולוגיה הותיקה. בשלב זה הונדה טרם הודיעה רשמית על כוונותיה בקשר לג'אז הקטנה שהמערכת ההיברידית שלה מבוססת על הטכנולוגיה היוצאת.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הונדה מאשרת: ייצור ה'אינסייט' יופסק כחלק משינוי האסטרטגיה של החברה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.