• Ad
  • הונדה חשפה את הדור העשירי של סיוויק

    עדיין בתצורת אב-טיפוס, אבל כבר מציגה מספר חידושים ובראשם מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.0 ו-1.5 ליטר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    היום, ביום העיתונות הראשון של תערוכת ז'נבה, תחשוף הונדה לראשונה בפני קהל את אב-הטיפוס של הדור העשירי של סיוויק, וזהו, לדברי דוברי החברה, "הצעד הבא בחידוש מגוון הדגמים האירופי שלה".

     

     

    אב הטיפוס של סיוויק האצ'בק 5 דלתות מציג את העיצוב החיצוני של מכונית שהגרסה הסדרתית שלה תשווק באירופה רק בתחילת השנה הבאה, לכן אין עדיין סיבה לעצור לקראתה את הנשימה בהמתנה דרוכה.

    המכונית החדשה תיוצר במפעל של הונדה בסווינדון, אנגליה (ובו בלבד), לאחר שהונדה החליטה להשקיע שם 270 מיליון אירו, ומשם היא תיוצא לכל המדינות שירכשו אותה – בהן גם ישראל וארה"ב (או להיפך).

    אנשי הונדה מגדירים את העיצוב של סיוויק החדשה כ"אסרטיבי ופרובוקטיבי", אנחנו משאירים לכם להחליט עד כמה הם קרובים למציאות בעניין זה, והם גם טוענים שמדובר בסיוויק הספורטיבית ביותר שאי פעם עוצבה – ובכזאת שגם תציע את ה"ביצועים הדינמיים" הטובים ביותר בתולדות הדגם.

    מה שיותר חשוב הוא שבסיס הגלגלים של המכונית הוארך, וזה צפוי לשדרג את המרחב הפנימי, ולא פחות מעניינת העובדה שזאת תהיה המכונית הראשונה של הונדה באירופה עם מנועי טורבו-בנזין חדשים, בנפח 1.0 ליטר ו-1.5 ליטר – לצד מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר.

    ז'אן-מארק סטרנג (Streng), מנכ"ל הונדה אירופה, מצהיר ש"סיוויק הוא דגם הליבה של הונדה באירופה… ועבור לקוחות אירופאים רבים זהו שם נרדף למותג הונדה".

    דברים אלה נכונים, כמובן, אלא שהונדה חייבת להתמודד כעת עם שפל במסירות שלה ביבשת הישנה, במיוחד עם כמה דגמים שנמחקו שם, כמו 'אקורד', והיא זקוקה נואשות למכונית מחממת לב כמו סיוויק אטרקטיבית.

    המכונית החדשה רחבה מן הדגם הנוכחי ב-3 ס"מ, נמוכה יותר ב-2 ס"מ וארוכה יותר ב-13 ס"מ, והיא מתגלגלת על גלגלים גדולים ורחבים יותר, בין השאר לטובת הפוזה הדינמית.
    החלק הקדמי מאופיין בסרח עודף מקוצר ושבכה קדמית רחבה ואגרסיבית שמתוחה מעל לכונסי אוויר גדולים ובין פנסי ה-LED הצרים והחדשים.

     

     

    נוסף לעיצוב, החדשות החשובות של סיוויק בראיה שלנו הם בעיקר שני מנועי הטורבו-בנזין החדשים – אחד תלת-צילינדרי בנפח 1.0 ליטר והאחר בעל ארבעה צילינדרים ובנפח של 1.5 ליטר. שני מנועים אלה יגיעו לראשונה לאירופה עם הדגם הזה.

    בהונדה מסבירים שמנועי הטורבו-בנזין החדשים מבוססים על ארכיטקטורה חדשה לגמרי ועל טכנולוגיית טורבו חדשה שפותחה על-ידם, והם כוללים את הדור החדש של טכנולוגיית תזמון שסתומים משתנה של הונדה והזרקת דלק ישירה.

    Illusion One Shoulder Long Tulle Bridesmaid Dress with Beaded Belt

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.