• Ad
  • הונדה השתמשה בפלטפורמת המשחקים 'טוויץ', מבית אמזון, כדי לחשוף את אב-הטיפוס של סיוויק החדשה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הונדה השתמשה אמש בפלטפורמת הסטרימינג למשחקים – 'טוויץ'' (Twitch), מבית אמזון, כדי להציג בהצגת בכורה עולמית את אב-הטיפוס של הדור ה-11 של סיוויק, אשר ייוצר בצפון אמריקה.

     

     

    סיוויק הוא הדגם הנמכר ביותר של הונדה בצפון אמריקה, ולמרות ההצטמקות של שוק מכוניות הנוסעים העולמי, והאמריקני בפרט – היא מחזיקה במספר שיאי מכירות מעניינים מאד. אחד מן השיאים של סיוויק הוא "המכונית החדשה הנמכרת ביותר למי שרוכשים מכונית בפעם הראשונה". זאת גם אחת המכוניות הפופולריות בקרב צעירים אמריקנים (אלה מהם שרוכשים מכוניות ולא טנדרים או קרוסאוברים), ולא מפתיע, לכן שהונדה בחרה בפלטפומת המשחקים המצליחה לצורך הצגתה.

    למרבה המזל, אחרי לא מעט שנים של עיצוב משונה בחרו מעצבי הונדה להביט לאחור ולהקנות לדגם החשוב הזה עיצוב שנשען על ההיסטוריה המפוארת של סיוויק ולא על ההווה המוזר שלה. ההחלטה הנבונה הזאת מיושמת גם בעיצוב הפנים של המכונית, שחזר אף הוא אל קווים נקיים, שימושיים, ולא מוזרים ובלתי שימושיים.

     

     

    הונדה אמנם לא תבנה גרסת קופה לדור ה-11 של סיוויק, אבל היא בכל זאת שוחה נגד הזרם ולא תוותר על גרסאות הסדאן – שתחילת מכירתה מתוכננת לאביב הקרוב, והאצ'בק שתופיע כמה חודשים לאחר מכן. הבשורה המרגיעה ביותר היא שלהונדה אין גם כל כוונה לוותר על גרסת Type R – אשר תושק בבוא הזמן.

    סיוויק, כאמור, היא המכונית הקומפקטית הנמכרת ביותר בצפון אמריקה (וזאת על אף צניחה של 21% במכירות שלה בשנה האחרונה), ולהונדה מגיע הכבוד הראוי על כך שהיא הציגה את אב-הטיפוס של הדור ה-11 בצבע כתום מזעזע – אך כזה שאי אפשר להתעלם ממנו. בשלב זה אנשי הונדה עדיין לא משתפים אותנו במידע טכני אודות המכונית, מן הסתם מפני שהם רוצים שיהיו להם הזדמנויות נוספות לדבר על הדגם החדש.

    לא יהיה זה מופרז להמר על-כך שהמכונית החדשה תוצע עם מערכות הנעה היברידיות מתקדמות וחסכוניות בדלק, ושאלה יתפסו את נתח הארי של המכירות אפילו בשוק הצפון אמריקני.

     

     

     

    לדברי אנשי הונדה, הדור ה-11 של סיוויק מביא איתו מרכב חדש והרבה יותר קשיח מזה של הדור היוצא ("שלדה חדשה, ספורטיבית, מהנה יותר לנהיגה") אשר תתרום לטענתם הרבה לרמת הבטיחות של המכונית בעת תאונה, וגם מנועים "חזקים וחסכוניים יותר בדלק".
    מערכות הבטיחות שודרגו, אם כי עדיין לא מספרים לנו במה ואיך, ואילו לוח המכשירים החדש הוא לוח דיגיטלי מלא, ולצידו מסך מגע בגודל (צנוע יחסית) של 9 אינטש.

    "הונדה של אמריקה" היא נותנת חסות משמעותית בתחום המשחקים והספורט הדיגיטלי, וזאת יצרנית הרכב הראשונה והיחידה בצפון אמריקה שמעניקה חסות גם לשחקנים וגם לליגת משחקים כמו League of Legends Riot Games. להונדה יש שותפות עם 'טוויץ' על ערוצי תוכן (הונדה Head2Head), והחיבור עם הפלטפורמה הזאת לצורך ההשקה פונה בדיוק אל קהל היעד שלה בארה"ב: גיימרים וצעירים מדורות המילניאלז ו-Z.

    כאמור, פרטים טכניים אודות הדגם, כמו גם לגבי יחסי הגומלין בינו לבין הסיוויק היפנית והאירופאית – יפורסמו בבוא העת.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הונדה הציגה את הדור ה-11 של סיווק

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.