• Ad
  • יבואנית הארלי דיווידסון קיבלה אישור ממשרד התחבורה לשווק חלק מדגמי המותג גם בהספק מופחת שיתאים לבעלי רשיון נהיגה A1. המשמעות היא קהל לקוחות תיאורטי גדול משמעותית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אלבר מוטו, היבואנית החדשה של הארלי דיווידסון, קיבלה את אישור משרד התחבורה לשיווק חלק מדגמי החברה תחת רישוי L2 ולא רק ברישוי L3. לא מדובר בשינוי מחיר כי אם בשינוי קטגוריית הכלים כך שגם בעלי רשיון נהיגה A1 (עד 33 כ"ס) יוכלו לרכב על הכלים.

    בשלב הראשון מדובר באופנועים מסדרת 'סטריט' עם מנוע בנפח 750 סמ"ק ו'ספורטסטר 883' עם מנוע בנפח 1,200 סמ"ק אשר הספקם יוגבל כדי לעמוד בדרישות משרד התחבורה.

    במסיבת העיתונאים שנערכה לפני חודש לרגל הגעת המותג מחדש לישראל, אמרו קברניטי אלבר שברצונם למכור כ-70 אופנועים בשנה הראשונה ובתוך שלוש שנים להפוך למותג מספר אחד בשוק הפרימיום. משימה לא פשוטה כשיש מתחרות כל כך חזקות בתחום, ושוק האופנועים מתכווץ ביחס לשוק המכוניות וגם ביחס לקטנועי המנהלים כמו יאמאהה T מקס.

    ובכל זאת אלבר הפגינו אופטימיות וכעת אולי גם אפשר להבין למה. הרי בין רגע קהל הלקוחות התיאורטי התרחב באופן משמעותי.

    בסיכום חודש הפעילות הראשון של אלבר כיבואנית הארלי דיווידסון נמכרו 50 כלים. זוהי כמות נאה ביותר אם כי צריך לזכור שכמעט שלוש שנים אין יבוא רשמי של הכלים וביבוא אישי מגיעים מדי שנה כ-30 כלים.

    דגם 'ספורטסטר' (SPORTSTER) שנמכר במחיר של החל מ-70,000 שקלים הוא רב המכר של המותג בישראל עם נתח של 42%. אחריו עם נתח שוק כמעט שווה (14%) נמצא את 'דיינה' (DYNA) במחיר של 117,000 שקלים, 'סופט-טייל' (SOFT TAIL) החל מ-157,000 שקלים ו-V-רוד (V ROD) החל מ- 145,153 שקלים. דגם 'טורינג' (TOURING) שנמכר במחיר של החל מ-188,461 שקלים אוחז בנתח שוק של 4%.

    האופנוע היקר ביותר שנמכר עד כה הוא 'טורינג ULTRA LIMITED' שנמכר במחיר של 233,648 שקלים כאשר עליו התווספו אבזרים ושדרוגים בעלות של כ-40,000 שקלים.

    לדברי משה רוקח, מנהל מותג הארלי דיווידסון, בממוצע כל רוכש שדרג והוסיף אבזור לאופנוע באלפי שקלים כאשר האביזרים המבוקשים ביותר הם בדרך כלל מושבים, משענות, כידונים, תיקים, פילטרים וקישוטי כרום. עוד ציין שחנות המרצ'נדייז מכרה בנוסף בחודש הראשון לפעילותה מוצרים בהיקף של עשרות אלפי שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הארלי דיווידסון: מעכשיו גם לבעלי רשיון נהיגה A1

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.