• Ad
  • הארלי דוידסון הוזילה את המחיר של LiveWire One החשמלי

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
    הארלי מוזילה את לייבוואייר וואן החשמלי

     

    הארלי דוידסון, יצרנית האופנועים האמריקנית הגדולה והוותיקה ביותר, תשיק השבוע את LiveWire One – שהוא הדגם הראשון של המותג החשמלי החדש והנפרד שלה, LiveWire.

     

    הארלי מוזילה את לייבוואייר וואן החשמלי

     

    היות שהאופנוע עצמו אינו חדש – הוא הושק לראשונה לפני שנתיים תחת הסמל של הארלי דוידסון והתאפיין בתג מחיר גבוה מידי ובלא מעט מחלות ילדות שנבעו מבעיות ייצור מוקדמות – הארלי חייבת לחדש באיזה שהוא תחום. אז היא עושה את זה באחת הגזרות שאנחנו הכי אוהבים – גזרת המחיר.

    הדגם החשמלי המוכר, תחת המיתוג החדש, יוצע במחיר נמוך כמעט ב-8,000 דולר מתג המחיר הרשמי הקודם שלו, ויעלה 22,000 דולר לפני סובסידיות פדרליות שמוזילות אותו בכ-2,000 דולרים נוספים. במילים אחרות מדובר בהוזלה משמעותית של כ-26% ביחס למחיר המקורי שעמד על כ-30,000 דולר.

    וזה לא הכל: על אף המחיר הנמוך יותר הצליחו אנשי הארלי לשפר את טווח הנסיעה המרבי בין טעינות והוא עומד כעת על 235 קילומטרים ברכיבה עירונית או איטית, כלומר תוספת טווח משמעותית של כ-55 קילומטרים יחסית לגרסה המקורית של הדגם. אפשר לטעון את ‘לייבוואייר וואן’ באמצעות מטען מהיר ל-80% בתוך 45 דקות, ולסוללה טעונה לגמרי בתוספת של כ-15 דקות נוספות.

     

    הארלי מוזילה את לייבוואייר וואן החשמלי

     

    המפרט הבסיסי לא השתנה וכולל סוללה עם תכולת אנרגיה של 15.5 קילוואט ומנוע שמספק 105 כוחות סוס ומומנט של כ-12 קג”מ, והוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 3 שניות, ואל מהירות מרבית מוגבלת ל-177 קמ”ש.

    האופנוע החדש-קיים יושק רשמית השבוע בפסטיבל האופנועים IMS שייערך בסנטה מוניקה, קליפורניה, אבל באתר האינטרנט של החברה כבר נפתחו ההזמנות ואפשר למצוא גם גם רשימה לא קטנה של פרטי אבזור, שדרוג ותוספות. עם זאת, בשלב ראשון אפשר לקבל את האופנוע רק בקליפורניה, ניו יורק וטקסס – מכיוון שרק 12 סוכנויות באותן מדינות מורשות בינתיים למכור את המותג החשמלי החדש.

     

    הארלי מוזילה את לייבוואייר וואן החשמלי

     

    במהלך השנתיים האחרונות השתעשעו אנשי הארלי לא מעט עם קסטומיזציה של האופנוע החשמלי החדש שלהם בעזרת שותפים שונים, ואף רתמו אותו לשיתופי פעולה יחצ”ניים שכוללים גם מסעות שטח. אבל באחד מסרטוני ההשקה מחדש של הדגם מככב גם דגם כמעט-אדוונצ’ר אשר עשוי להעיד על הדבר הבא מבית LiveWire.

     

     

    The post הארלי דוידסון הוזילה את המחיר של LiveWire One החשמלי first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.