• Ad
  • דרמה בענף המשאיות: מיצובישי והינו מתאחדות, מרצדס וטויוטה ישתפו פעולה
    המרוץ אל אפס פליטות ותחבורה כבדה שמבוססת על אגירת אנרגיה באמצעות מימן מכתיבים שינויים טקטוניים בתעשיית הרכב הכבד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הינו, יצרנית המשאיות הגדולה ביותר ביפן, תתאחד בקרוב עם יצרנית המשאיות מיצובישי, וזאת כחלק משיתוף פעולה אסטרטגי וברית חדשה בעולם הרכב שעליהם הכריזו היום טויוטה יחד עם חטיבת המשאיות 'דיימלר טראק' (Daimler Truck Holding), אשר הופרדה לא מכבר מחברת דיימלר-בנץ.

     

    דרמה בענף המשאיות: מיצובישי והינו מתאחדות, מרצדס וטויוטה ישתפו פעולה

     

    הינו היא חברה בבעלות מלאה של טויוטה, יצרנית המכוניות הגדולה בעולם, ואילו 90% מן הבעלות בחברת המשאיות מיצובישי פוסו (Mitsubishi Fuso), בעבר חלק מקבוצת הרכב של קונצרן מיצובישי, נמצא בבעלות דיימלר שהחלה לרכוש אותה עוד בימים שבהם התקיימה הברית המשולשת דיימלר-קרייזלר-מיצובישי.

    חטיבת המשאיות של דיימלר-בנץ, שעברה בשנה שעברה שינוי ארגוני משמעותי, ויצרנית המשאיות הינו שנתפסה לאחרונה עם המכנסיים למטה לאחר שנחשף שאנשיה זייפו תוצאות מבחני זיהום אוויר במשך שנים – ישתפו פעולה בפיתוח טכנולוגיות חדשות, בעיקר בתחום השימוש במימן, "כדי לסייע במאבק בשינויי האקלים".

     

    דרמה בענף המשאיות: מיצובישי והינו מתאחדות, מרצדס וטויוטה ישתפו פעולה

     

    האיחוד בין הינו למיצובישי משאיות יכלול גם את תחום האוטובוסים של מיצובישי, ובמקביל למיזוג צפויות טויוטה ודיימלר להשקיע בחלקים שווים בחברת אחזקות חדשה שתהיה חברת הגג של החברה הממוזגת.
    ההשקעה הכספית, בסכום שלא פורסם, נועדה לפתח טכנולוגיות "להפחתת פליטות פחמן", אך גם לפיתוח נהיגה אוטונומית, שירותים מקושרים וכלי רכב חשמליים.

    "שיתוף הפעולה הזה בין ארבע החברות שלנו הוא שותפות ליצירת העתיד של כלי הרכב המסחריים ביפן והעתיד של 'חברת ניידות'", צוטט המנכ"ל החדש של טויוטה – קוג'י סאטו. "קשה לעשות את זה לבד", אמר סאטו, "העבודה המשותפת היא קריטית".

     

    דרמה בענף המשאיות: מיצובישי והינו מתאחדות, מרצדס וטויוטה ישתפו פעולה

     

    מה שכן, שני הצדדים לוקחים את הזמן שלהם ולא נחפזים לבצע את המיזוג. העבודה המדוקדקת על פרטי המיזוג, ובכלל זה יחסי אחזקת המניות, שם החברה והמבנה הארגוני שלה יעובדו במהלך… תחזיקו חזק… השנה וחצי הקרובות (18 החודשים הבאים), כשהשאיפה היא לחתום על הסכם סופי עד תחילת השנה הבאה ולסגור את העסקה עד לסוף 2024. עד אז, מיותר לציין, סין כבר תנחית חללית על הירח ותייצא משאיות עם הנעה מימנית.

     

    לקריאה נוספת:

    דיימלר-בנץ: מכרכרה ללא סוסים ועד לסוללות מצב מוצק ב-135 שנים

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    דרמה בענף המשאיות: מיצובישי והינו מתאחדות, מרצדס וטויוטה ישתפו פעולה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.