דגמי ה-1290 סופר דיוק החדשים של ק.ט.מ הושקו בישראל

אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

בשנה צפויים לנו כמה חידושים חשובים במשפחת הדיוקים של ק.ט.מ, ובהם הופעתו של דיוק 390 חדש וקאמבק של דיוק 790, אבל עד אז אנחנו "מסתפקים" בנחיתתם בישראל של צמד דגמי העילית במשפחה.
מדובר ב-1290 סופר דיוק Evo R ו-1290 סופר דיוק GT אשר הושקו ביום חמישי האחרון בישראל, לאחר שזכו לשורת עדכונים לקראת 2022.

שני הדגמים מתבססים על הדור השלישי של 1290 סופר דיוק אשר הוצג לקראת שנת 2020, וקיבל בין היתר שלדה משופרת ומנוע מוגדל ומחוזק בנפח 1301 סמ"ק. העדכון לו זכו שני הדגמים הנ"ל השנה כולל מעבר והתאמה הכרחית ונדרשת לתקינת יורו 5, את הדור האחרון של מערכת המתלים הסמי-אקטיבית מתוצרת WP, וכמתבקש גם סכמות צביעה עדכניות כדי שלא תתבלבלו עם סתם סופר דיוק בן שנה.


בק.ט.מ 1290 סופר דיוק Evo R מערכת המתלים הסמי-אקטיבית מאפשרת בחירה בין שלושה מצבי פעולה (Comfort, Street ו-Sport) ואפשרות לכיוון נוסף של 10 דרגות לעומס הקפיץ האחורי. כאופציה ניתן לרכוש את חבילת ה-Pro עם שלושה מצבי פעולה נוספים (Track, Advance ו-Auto) בתוספת מערכת איזון אוטומטי עם שלושה מצבי פעולה לבחירה ומערכת Anti Dive למניעת צלילת המתלה הקדמי בלימה.

המתלים הסמי-אקטיביים בק.ט.מ 1290 סופר דיוק GT מציעים גם הם את מערכת ה-Anti Dive ואפשרות כיוון עומס קפיץ נפרדת מאחור, אך ללא אופציה לחבילת הפרו. בנוסף קיבל השנה ה-GT גם מסך 7 אינטש חדש המשמש כלוח מחוונים ואת החישוקים הקלים והספורטיביים של דגם ה-R. בגרסה זו מספק מנוע הוי-טווין 175 כ"ס לעומת 177 כ"ס בדגם ה-R, אך נתון המומנט נותר זהה ועומד על 14.2 קג"מ.

מחירו של ק.ט.מ 1290 סופר דיוק Evo R עומד על 155 אלף ש"ח כולל אגרות רישוי, כשבאופן מעניין גרסת ה-GT השימושית יותר זולה ב-5,000 ש"ח.

The post דגמי ה-1290 סופר דיוק החדשים של ק.ט.מ הושקו בישראל first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.